کد خبر: ۶۴۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰
گروه بین الملل: جیپ در اوایل سال جاری تایید کرد که یک نسخه الکتریکی از کامیون گلادیاتور وجود خواهد داشت.


گروه بین الملل: جیپ در اوایل سال جاری تایید کرد که یک نسخه الکتریکی از کامیون گلادیاتور وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرخودرو، جیپ جدول زمانی برای پلاگین هیبریدی ارائه نکرده است، اگرچه این شرکت برنامه‌ های بلند پروازانه‌ ای برای ارائه یک گزینه الکتریکی در سراسر مجموعه خود از جمله پیکاپ دارد. ما نمی دانیم که چه زمانی معرفی می شود. با این حال، ممکن است به این زودی ها نباشد. گزارش جدید می گوید که گلادیاتور 4xeتا سال مدل 2024 وارد بازار نخواهد شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده به نقل از یک منبع ناشناس از استلانتیس، این کامیون الکتریکی پس از اینکه جیپ به رانگلر JL به روزرسانی میانه عمر خود را ارائه کرد که (برای مدل سال 2023) وارد بازار می ‌شود. ما باید سال آینده شاهد معرفی رانگلر بازطراحی شده باشیم و این به روز رسانی های طراحی به یک گلادیاتور بازطراحی شده تبدیل خواهد شد که در سال 2024 وارد بازار خواهد شد. فیس لیفت شامل پیشرانه هیبریدی رانگلر نامحدود خواهد بود که گرند چروکی 4xe را نیز به حرکت در می آورد.

جیپ گلادیاتور 4xe پلاگین هیبرید تا سال 2024 عرضه نمی شود

پیشرانه کنونی 4X دو موتور الکتریکی را به یک چهار سیلندر توربوشارژ و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تورک فلایت جفت می کند که 375 اسب بخار قدرت (280 کیلووات) و 470 پوند فوت (637 نیوتن متر) گشتاور ارائه می کند.

جیپ گلادیاتور 4xe پلاگین هیبرید تا سال 2024 عرضه نمی شود

جیپ در ابتدا انکار کرده بود که در حال توسعه یک گلادیاتور الکتریکی است، اما این موضوع برای مدت طولانی ادامه نداشت. به نظر می رسید که چنین مدلی می تواند به زودی معرفی شود، اگرچه آخرین گزارش تصویر متفاوتی را نشان می دهد و به نظر می رسد که ما می توانیم بیش از یک سال منتظر باشیم تا این کامیون هیبریدی معرفی شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"