کد خبر: ۶۹۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۳ تير ۱۴۰۲
گروه بین الملل: همه نوع اشتراکات بین جیپ رانگلر و گلادیاتور وجود دارد.


گروه بین الملل: همه نوع اشتراکات بین جیپ رانگلر و گلادیاتور وجود دارد.

به گزارش خبرخودرو، این شاسی بلند قبلاً ظاهر فیس لیفت شده خود را برای سال 2024 معرفی کرده بود و پیکاپ تراک نیز از همین روش پیروی خواهد کرد. تغییرات جزئی هستند، اما همانطور که در این گروه جدید از عکس ‌های جاسوسی می ‌بینیم، جیپ مایل نیست آن را مخفی نگه دارد، زیرا حتی اندکی از استتار در جایی قابل مشاهده نیست.

این برای فضای داخلی نیز صدق می کند. عکس ‌های جاسوسی قبلی گلادیاتور به طور کامل نمای بیرونی را نشان می ‌داد، اما پوشش ‌های روی داشبورد و صفحه لمسی مرکزی تغییرات را پنهان نگه می‌ داشتند. ما در اینجا از نزدیک نگاه نمی کنیم، اما نگاهی اجمالی به پنجره سرنشین این جیپ سفید تمام آنچه را که باید بدانیم به ما نشان می دهد. این قطعا یک صفحه نمایش بزرگتر است و ما دریچه های آب و هوا را در کنار آن نمی بینیم.

اگر گلادیاتور به‌ روزرسانی داخلی رانگلر مدل 2024 را دریافت کند، می ‌توانید منتظر یک صفحه نمایش مرکزی 12.3 اینچی جدید باشید. برای ایجاد فضای روی داشبورد موجود، دریچه ‌های آب و هوای گرد نمادین در دو طرف برداشته می ‌شوند. دریچه های مستطیلی جدید بلافاصله در زیر صفحه نمایش قرار می گیرند، اما کنسول مرکزی کنترل های لمسی ثابت می ماند. کنسول میانی همینطور است، اما تغییرات جزئی در قسمت سرنشینان داشبورد و پنل ابزار راننده، تقارن مستطیلی شکلی را به کل پنل می‌آورد. با این حال، همه این خطوط مستقیم نیستند. دریچه های آب و هوای گرد هنوز در گوشه ها موجود هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"