کد خبر: ۷۲۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
گروه بین الملل: هند 83شهر از 100 شهر آلوده جهان را در خود جای داده است. اگر جهان باید کربن زدایی کند،مشارکت هند ضروری است.
تاتا نکسون الکتریکی هند یک راه حل ساده و مقرون به صرفه برای یک مشکل پیچیده است


گروه بین الملل: هند 83شهر از 100 شهر آلوده جهان را در خود جای داده است. اگر جهان باید کربن زدایی کند،مشارکت هند ضروری است.

به گزارش خبرخودرو، خودروسازان هندی متوجه شده اند که افزایش پذیرش خودروهای الکتریکی برای کره زمین بسیار مهم است. تاتا بسیار بیشتر از رقبای خود در آن بخش انجام می دهد.

تاتا موتورز زیرمجموعه گروه تاتا است، یک امپراتوری تجاری گسترده با حضور در فولاد، خدمات فناوری اطلاعات، هوانوردی و غیره. و تاتا موتورز شرکت مادر جگوار لندرور است که در سال2008 به مبلغ 2.3 میلیارد دلار در بحبوحه بحران مالی جهانی از فورد خریداری شد. جگوار لندرور تحت نظارت تاتاموتورز شکوفا شده است و شرکت مادر اکنون سومین خودروساز بزرگ در هند است.

تاتا چندین خودروی برقی مقرون به صرفه را در هند ارائه می دهد، اما شاسی بلند کامپکت نکسون در کل پرفروش ترین بوده است. این ثروت تاتا را متحول کرده است و به آن کمک می کند تا 73 درصد از سهم بازار خودروهای برقی غالب را به دست آورد.

برد رانندگی و زمان شارژ آن در مقایسه با مدل های غربی کم رنگ است. با این حال، با قیمت اولیه 17 هزار دلار،فروش بسیار بالایی در هند دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"