کد خبر: ۷۱۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
به گزارش خبرخودرو، همزمان با فرا رسیدن روز کار و کارگر، از ۱۸ نفر از تلاشگران نمونه عرصه کار و تولید شرکت سایپاسیتروئن تقدیر شد.

به گزارش خبرخودرو، همزمان با فرا رسیدن روز کار و کارگر، از ۱۸ نفر از تلاشگران نمونه عرصه کار و تولید شرکت سایپاسیتروئن تقدیر شد.

مهدی صادقی،‌ مدیرعامل سایپاسیتروئن در مراسم تقدیر از کارکنان برتر این شرکت با بیان اینکه نقش کارکنان در موفقیت‌های سایپاسیتروئن، بر همگان آشکار است و  این شرکت متقابلاً عرصه را برای رشد و پیشرفت پرسنل خود مهیا کرده است، گفت: همراهی، همکاری و همدلی کارکنان و کارگران می‌تواند اهداف و چشم انداز سایپاسیتروئن را محقق کند.

او نگاه مردم در فرهنگ ایرانی و دین مبین اسلام به جایگاه کار و کارگر را به آن چیزی که در دنیا اتفاق می‌افتد، متفاوت دانست و تصریح کرد: کارگر در دنیا به عنوان یک ابزار برای تولید ثروت  شناخته می‌شود در حالی که در شرع و فرهنگ ما، کارگر شأن بالایی دارد و  شاید بعد از اعیاد مذهبی، بزرگترین روز برای شرکت‌های صنعتی، تجاری و اقتصادی، روز کارگر باشد.

صادقی نقش خانواده کارگران را در موفقیت آنها بی‌بدیل دانست و یادآور شد: هرکس که در هر شغلی به موفقیتی می‌رسد امکان ندارد که بدون حضور خانواده خوب و پشتیبان، به آن دست پیدا کند.

گفتنی است این مراسم با حضور تعدادی از مدیران دولتی شهر کاشان و جمعی از کارکنان و خانواده هایشان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"