کد خبر: ۶۹۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
گروه بین الملل: گزارشی ادعا می کند که مرسدس قبلاً تصمیم گرفته است موتور V8 را برای C63 و E63 در اوایل سال 2026 بازگرداند.


گروه بین الملل: گزارشی ادعا می کند که مرسدس قبلاً تصمیم گرفته است موتور V8 را برای C63 و E63 در اوایل سال 2026 بازگرداند.

به گزارش خبرخودرو، ما با برند لوکس آلمانی تماس گرفتیم اما تلاش ما بیهوده بود زیرا شرکت از اظهار نظر در مورد محصولات آینده خودداری کرد. با این حال، گزارش جدیدی نشان می‌دهد که موتور هشت سیلندر به هر حال برنمی‌ گردد.

به گفته یک "کارمند آشنا با توسعه محصول"، موتور V8 در C63 و E63 باز نخواهد گشت و گزارش اصلی را "بیهوده محض" خواند. در نتیجه، انتظار می رود که کلاس C پرچم ‌دار، تنظیمات چهار سیلندر هیبریدی پلاگین را حفظ کند، در حالی که کلاس E کلاس برتر نیز با مشکل کاهش سایز مواجه خواهد شد. هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا E63 بعدی دارای شش سیلندر خطی خواهد بود یا به چهار دیگ تنزل رتبه داده نشده است.

به همان اندازه که علاقه مندان دوست دارند شاهد بازگشت پیروزمندانه V8 باشند، شانس این اتفاق، حداقل در کشورهای اتحادیه اروپا بسیار کم است. مقررات سختگیرانه انتشار گازهای گلخانه ای، فروش خودروهایی با موتورهای بزرگ را برای خودروسازان سخت و دشوارتر می کند. با توجه به اینکه استاندارد یورو 7 برای اجرا در سال 2025 برنامه ریزی شده است، آینده ICE های بزرگ تاریک به نظر می رسد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"