کد خبر: ۶۹۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
به گزارش خبرخودرو، موضوع خلق تجربه ای منحصر به فرد برای مشتریان امروزه دغدغه مهمی برای برندهای مطرح است اینکه چگونه میتوان خدماتی را در اختیار خریداران قرار داد تا رضایت مضاعفی از خرید خود داشته باشند.
گسترش جایگاه‌های ویژه پارک پرچمدار فونیکس

به گزارش خبرخودرو، موضوع خلق تجربه ای منحصر به فرد برای مشتریان امروزه دغدغه مهمی برای برندهای مطرح است اینکه چگونه میتوان خدماتی را در اختیار خریداران قرار داد تا رضایت مضاعفی از خرید خود داشته باشند.

موضوع خلق تجربه ای منحصر به فرد برای مشتریان امروزه دغدغه مهمی برای برندهای مطرح است اینکه چگونه میتوان خدماتی را در اختیار خریداران قرار داد تا رضایت مضاعفی از خرید خود داشته باشند. در این میان محصولاتی که به عنوان محصولات پریمیوم یا پرچم دار یک برند شناخته میشوند معمولا سطح ویژه و بالاتری از خدمات را شامل میشوند نکته قابل توجه درباره اقداماتی که برندهای مختلف در راستای خلق تجربه ای متفاوت برای مشتریان انجام میدهند این است که چنین اقداماتی از جانب برندهای بومی ما همچنان تازگی دارد.
 
گسترش جایگاه‌های ویژه پارک پرچمدار فونیکس

برند فونیکس که با روح لاکچری در صنعت خودروی ایران ظهور کرد، اقدامات نوآورانه را همواره در دستور کار خود داشته است. تیگو ۸ پرو به عنوان نخستین محصول برند فونیکس معرفی شد و ضمن بهره مندی از عناصر لوکس اولین خودرویی لقب گرفت که رادارهای همیار راننده موسوم به ADAS را به بازار خودرو ایران آورد. با گذشت یک سال از رونمایی این محصول، فونیکس نسبت به معرفی نسخه ای ارتقا یافته از این خودرو اقدام کرد که از موتور ۲ لیتری TGDI و تکنولوژی دو دیفرانسیل هوشمند (AWD) برخوردار است و برای پیمودن آفرودهای سبک انتخابی ایده آل به نظر میرسد. همچنین در راستای تامین اهداف زیست محیطی در بازار خودرو کشور چندی پیش از نسخه پلاگین هیبرید این خودرو به نام تیگو ۸ پرو e پلاس رونمایی شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"