کد خبر: ۷۱۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ انجام می شود؛
به گزارش خبرخودرو، شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد تا با دست پر(خودروهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم) در خانه خود یعنی استان کرمان و نمایشگاه خودرو کرمان حضور یابد.
به گزارش خبرخودرو، شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد تا با دست پر(خودروهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم) در خانه خود یعنی استان کرمان و نمایشگاه خودرو کرمان حضور یابد.

 ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه جاری دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان قرار است میزبان شرکت های خودروسازی و قطعه سازی باشد و به همین منظور شرکت مدیران خودرو یک سالن اختصاصی برای حضور در این نمایشگاه را رزرو کرده است.

براساس این گزارش، شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد تا با برندها و شرکت های زیرمجموعه خود شامل ام وی ام، فونیکس و اکستریم در نمایشگاه خودرو کرمان حاضر شود.

پیش بینی می شود با توجه به اولین حضور برند اکستریم در نمایشگاه خودرو کرمان، شاهد برپایی تست درایو جذاب و دیدنی خودروهای این برند تازوه وارد نیز همزمان با برپایی این نمایشگاه باشیم.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران(مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در استان کرمان راه اندازی شده است.

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می شود که به موفقیت های چشمگیری نیز تاکنون دست یافته است.

این شرکت در سال 1400 برند جدید فونیکس | Fownix و در سال 1402 برند جدید اکستریم | Xtrim را به منظور عرضه خودروهای لوکس و رده بالا به بازار خودرو ایران معرفی کرده است.

شرکت نمایشگاهی رونق با سابقه طولانی در صنعت برگزاری نمایشگاه های تخصصی کشور، مجری برپایی دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ است و این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در روزهای مورد اشاره پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو در شهر کرمان و مجموعه نمایشگاهی جنوب شرق خواهد بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"