کد خبر: ۶۸۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
گروه بین الملل: لندرور خط تولید رنج روور اسپرت خود را با یک نوع SVR پرقدرت گسترش خواهد داد.


گروه بین الملل: لندرور خط تولید رنج روور اسپرت خود را با یک نوع SVR پرقدرت گسترش خواهد داد.

به گزارش خبرخودرو، این شاسی بلند در بالای طیف اسپرت قرار خواهد گرفت و از استایلی منحصربه‌فرد استفاده می‌کند. این شاسی بلند موتور قدرتمندی دارد که زیر کاپوت آن پنهان شده است.


یک ویدیوی جدید نشان می‌دهد که لندروور رنج روور اسپورت SVR را اطراف پیست مسابقه نوربرگ آزمایش می‌کند. مدتی است که آن را دیده‌ایم، اما این شاسی بلند کمتر از قبل استتار دارد. متأسفانه، این موضوع چیز زیادی را فاش نمی کند زیرا بخش عمده ای از تغییرات ظاهری در جای دیگری است که لندرور مشتاقانه آن را پنهان می کند.

بقیه بدنه شاسی بلند همچنان از پوشش استتاری استفاده می کند. SVR دارای نمای جلویی تهاجمی‌تر است، با جلوپنجره‌ای عریض که توسط ورودی‌های عمودی در لبه‌ها احاطه شده است که استتار نمی‌تواند آن‌ها را پنهان کند. در پشت، یک سپر دستکاری شده چهار لوله اگزوز گرد را احاطه کرده است.

در داخل، اسپرت SVR بسیار شبیه به اسپورت معمولی خواهد بود. این دستگاه دارای یک پنل ابزار دیجیتال 13.7 اینچی و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 13.1 اینچی خواهد بود. این خودرو بر روی پلت فرم MLA-Flex این شرکت، با سیستم تعلیق بادی و فرمان چرخ‌های عقب سوار می‌شود.

لندروور نگفته است که چه زمانی رنج روور اسپرت SVR را معرفی خواهد کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"