کد خبر: ۶۴۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
به گزارش خبرخودرو، مراسم رونمایی از محصول «اینرودز» شرکت بهمن موتور امروز(3 اسفندماه 1400) با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بهمن موتور برگزار شد.


به گزارش خبرخودرو، مراسم رونمایی از محصول «اینرودز» شرکت بهمن موتور امروز(3 اسفندماه 1400) با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بهمن موتور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، بیوک علیمرادلو؛ مدیرعامل گروه بهمن با حضور در مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت بهمن موتور اظهار داشت: سال 1400 سال شکوفایی گروه بهمن بود و علیرغم تحمیل تحریم های ظالمانه توانستیم با تلاش و همت مجموعه بهمن گام های بزرگی برداریم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه توسعه گروه بهمن در سال 1400 تشریح کرد: دو محصول SUV را به بازار عرضه کردیم که خوشبختانه عرضه آن با موفقیت همراه بود. در بخش خودروهای تجاری موفق به عرضه کامیونت 6 و 8،5 تن فورس به بازار شدیم.

مدیرعامل گروه بهمن ادامه داد: با راه اندازی خطوط رباتیک ساخت بدنه و با به روز رسانی خطوط رنگ در روزهای پایانی سال فضای تولید خود را در سال جاری به نحو چشمگیری گسترش داده ایم. همچنین خط پرس شاپ G1 در بازه زمانی کوتاه راه اندازی شد و اکنون در حال تولید است.

علیمرادلو عنوان کرد: فضای تولیدی شرکت در بخش تجاری در آغاز خصوصی شدن 8 هکتار بود اما امروز این فضا به 33 هکتار افزایش یافته و خط تولید وانت نیز با همکاری مجموعه بهمن موتور و بهمن دیزل از تهران به قزوین منتقل شده است.

وی افزود:کلیه محصولات شرکت بهمن در بخش سواری و تجاری با 5 ستاره کیفی به بازار عرضه شده و خوشبختانه موفق به کسب رضایت کامل مشتریان شدیم که این امر حاصل زحمات و تلاش های گروه بهمن است.

مدیرعامل گروه بهمن یادآور شد: شرکت بهمن در حفظ کرامت مشتریان گام های موثری برداشته و اولین خودروسازی هستیم که مرکزی برای رضایت و خشنودی مشتریان راه اندازی کردیم و آنچه را که لیاقت مشتریان بهمن است به آنها ارائه داده ایم.

علیمرادلو «تمایز» را از جمله استراتژی های گروه بهمن دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در 5 سال اخیر با تغییر ساختار مالکیت شرکت و عرضه محصولات خود توانستیم این تمایز را به مشتریان خود نشان دهیم و امروز به لحاظ تمایز برای نخستین بار محصول ون باری« اینرودز» را رونمایی می کنیم که این وظیفه در گذشته توسط وانت و پیکاپ ها با اتاق های غیر استاندارد انجام می شد. هفته آینده نیز از محصول «امپاور» که مجهزترین کامیون در کشور است رونمایی خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به برنامه های گروه بهمن در سال 1401 خاطرنشان کرد: سال آینده در بخش خودروهای سواری محصول سدان «رسپکت» و در محصولات SUV دیگنینی و فیدلیتی «پرستیژ» و در بخش خودروهای تجاری کامیون «امپاور» و دو محصول جدید از سیبا موتور را به بازار عرضه خواهیم کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"