کد خبر: ۶۳۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۳ مهر ۱۴۰۰
گروه بین الملل: بوگاتی ویرون در سال 2006 برای اولین بار استاندارد جدیدی را برای هایپرکارها تعیین کرد.


گروه بین الملل: بوگاتی ویرون در سال 2006 برای اولین بار استاندارد جدیدی را برای هایپرکارها تعیین کرد.

به گزارش خبرخودرو، این موتور با قدرت 1000 اسب بخار از موتور 8.0 لیتری W16 چهار توربوشارژر W16، قدرتمندترین و سریع ترین خودروی تاریخ شد. پس از ویرون با شیرون در سال 2016، ویدئویی جدید این دو را در مسابقه درگ با یکدیگر قرار می دهد.

این مسابقه در یک راهپیمایی یک مایلی انجام شد و به هر دو خودرو فضای کافی برای دستیابی به سرعت های سه رقمی داده شد. پیشرانه ویرون 987 اسب بخار (736 کیلو وات) است، در حالی که شیرون 1479 اسب بخار (1،103 کیلو وات) تولید می کند. تفاوت قدرت نشان می دهد که چقدر می تواند در یک دهه تغییر کند.

این دو موشک از خط خارج می شوند، اما شیرون سریعتر است، در حالی که سریعتر و سریعتر از ویرون دور می شود. پیش از آنکه راننده ترمزها را لمس کند، ویرون با سرعت 190 مایل در ساعت (305 کیلومتر در ساعت) برخورد می کرد. شیرون به احتمال زیاد سرعت 200 مایل در ساعت (321 کیلومتر در ساعت) را به دست آورد زیرا هنوز در پایان مسابقه از ویرون دور می شد.

ویرون یک مهندسی شگفت انگیز بود، اما شیرون کیلومترها از آن عبور می کند. به احتمال زیاد خودروهای الکتریکی نیز این کار را بر روی شیرون انجام می دهند و بوگاتی در حال تلاش برای تحقق این امر است. بوگاتی با شرکت پورشه و ریماک به مسابقه ای پرداخت تا به نام بوگاتی ریمک نامیده شود، اگرچه بعداً خودروهای مشترک توسعه یافته، از جمله الکتریکی و هیبریدی، عرضه خواهند شد. مطمئناً شیرون یک ابرخودرو قدرتمند است، اگرچه نمی توان منتظر ماند و دید که آینده شرکت چیست.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"