کد خبر: ۶۳۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰
گروه بین الملل: دو سال - این مدت زمانی است که صاحبان ثروتمند بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300+ باید منتظر بمانند تا بتوانند سوپراسپرت گران قیمت و معروف خود را سوار شوند.


گروه بین الملل: دو سال - این مدت زمانی است که صاحبان ثروتمند بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300+ باید منتظر بمانند تا بتوانند سوپراسپرت گران قیمت و معروف خود را سوار شوند.

به گزارش خبرخودرو، سوپراسپرت رکورددار بوگاتی دو سال آزمایش و توسعه را پشت سر گذاشت. در سپتامبر 2019 اعلام شد که اولین دسته از شیرون سوپر اسپرت 300+ در حال رفتن به صاحبان خود هستند.

این سریع ترین خودروی ابر اسپرت است که بوگاتی تا به حال ساخته است و گواهی واقعی بر اشتیاق مهندسی، تخصص فنی و پیگیری بی وقفه عملکرد است. کریستف پیوچون، مدیر عامل تولید و لجستیک، گفت: "ما برای مشتریان پیشگام هستیم و آنها احساس سریع سرعت را در پشت فرمان تجربه می کنند.

بوگاتی در سال 2019 با استفاده از شیرون اسپرت خاص به نقطه عطفی دست یافت و در مسیر آزمایشی به سرعت 304.773 مایل در ساعت (490.484 کیلومتر در ساعت) رسید. شیرون سوپر اسپرت 300+ قصد دارد آن مراسم مهم را جشن بگیرد. نسخه تولید شده برای پشتیبانی از سرعتهای باورنکردنی، بدون قربانی کردن تجمل و کلاس است.

اولین دسته بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300+ آماده تحویل است

اما برخلاف نمونه اولیه لانگتیل، نسخه تولیدی آن به صورت الکترونیکی به 273.4 مایل در ساعت (440 کیلومتر در ساعت) محدود شده است. اینکه صاحبان بخت کجا به این سرعت برسند کاملاً به خود آنها بستگی دارد.

تنها 30 دستگاه شیرون سوپر اسپرت 300+ در دفتر مرکزی خودروساز در مولشیم فرانسه ساخته می شود که هر کدام 3.5 میلیون یورو (یا 3.89 میلیون دلار بر اساس نرخ ارز فعلی) به فروش می رسد. بوگاتی اشاره نکرده است که 22 دستگاه دیگر چه زمانی به مشتریانشان تحویل داده می شود، اما اگر شما یکی از آنها هستید، مطمئن هستیم که از قبل مطلع شده اید.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"