کد خبر: ۶۲۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: جیپ در ابتدای سال از گرند چروکی L رونمایی کرد.


گروه بین الملل: جیپ در ابتدای سال از گرند چروکی L رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، بدیهی است، این مدل الکتریکی 4xe را کمی بیش از یک ماه پیش در رویداد پرحادثه استلانتیس الکتریکی نشان داد، اما اولین نسخه کامل آن هنوز در راه است. در همین حال، جاسوسان ما با نمونه اولیه شاسی بلند پنج نفره که در حال آزمایش نهایی و عاری از استتار هستند، برخورد کردند.

همانطور که انتظار دارید، در جلو و عقب تقریباً شبیه به خواهر و برادر بزرگتر سه ردیف خود است. تفاوت اصلی در مشخصات جانبی، به ویژه در پشت درهای جلو است. کابین کوچکتر است، مخصوصاً اگر یک چهارم لیوان آنها را مقایسه کنید. علاوه بر این، این تصور را داریم که درب های عقب به اندازه مدل L پهن نیستند. اگر با دقت نگاه کنید، می بینید که خط کروم از خط بالای یک چهارم شیشه پیروی می کند.

به نظر می رسد نمونه اولیه مورد بحث یک تریم محدود است که برای مدل سه ردیفه از زیر 47 هزار دلار شروع می شود. یک رونمایی از گرند چروکی با عملکرد بالا ممکن است اتفاق بیفتد، ظاهراً با موتور شش سیلندر خطی داخلی که "تورنادو" نامیده می شود.

احتمالاً اولین رونمایی از نسخه رسمی نزدیک است زیرا ما انتظار داریم گرند چروکی دو ردیفه برای مدل 2022 باشد. این خودرو به مجموعه شاسی بلند های توسعه یافته جیپ ملحق می شود که اکنون شامل واگنیر و گرند چروکی به عنوان مدل های شاخص در بالای گرند چروکی L هستند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"