کد خبر: ۶۲۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۱ تير ۱۴۰۰
گروه بین الملل: کیا EV6، اولین خودروی الکتریکی اختصاصی این شرکت بر اساس پلتفرم جدید مدولار جهانی الکتریکی (E-GMP) ساخته شده است.


گروه بین الملل: کیا EV6، اولین خودروی الکتریکی اختصاصی این شرکت بر اساس پلتفرم جدید مدولار جهانی الکتریکی (E-GMP) ساخته شده است.

به گزارش خبرخودرو، داشبورد EV6 از معماری داشبورد مینیمالیستی برخوردار است. این چیدمان طراحی باریک کابین را تضمین می کند و فضای بیشتری را برای مسافران صندلی جلو فراهم می کند.

صندلی های برقی دارای عملکرد خم و بلند کردن هستند که وضعیت بدن و توزیع وزن را بهینه می کند. کابین در طیف وسیعی از مواد پایدار اصلاح شده است. از تریم چرمی وگان گرفته تا پارچه های صندلی و فرش کف که با استفاده از پلاستیک های بازیافتی معادل 100 بطری پلاستیکی 500 میلی لیتر آب در هر خودرو ساخته شده است.

ویژگی های کیا EV6 الکتریکی ویژه اروپا(عذاری)

یک پد شارژ بی سیم یکپارچه کاربران را قادر می سازد تا گوشی های هوشمند خود را به راحتی شارژ کنند. قسمت جلو و عقب نگهدارنده های بطری را برای همه سرنشینان ارائه می دهد. این خودرو فضای صندوق عقب 520 لیتری را ارائه می دهد که با صندلی های تاشو می تواند تا 1300 لیتر افزایش یابد. EV6 همچنین دارای یک "صندوق عقب" است که فضای ذخیره سازی 52 لیتری اضافی برای مدل های RWD و 20 لیتری برای مدل های AWD فراهم می کند.

در داخل کابین ، یک درگاه شارژ واقع در زیر صندلی های عقب به مسافران امکان می دهد تا دستگاه ها را از باتری خودرو شارژ کنند و نیازی به آداپتورهای اضافی نیست.

کیا EV6 در آینده با داشتن باتری 77.4 کیلووات ساعت هم در تنظیمات RWD و AWD دارای حداکثر گشتاور 1600 کیلوگرم است. نوع باتری 58 کیلووات ساعت ظرفیت گشتاور تا 750 کیلوگرم را ارائه می دهد.

انتظار می رود تحویل آن در سه ماهه چهارم 2021 در سراسر اروپا آغاز شود.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"