|
گروه بین الملل:اسناد رسمی نشان می دهد فورد برای نرم افزار جدید خودرو که تبلیغات "pop-up" را در سیستم های اطلاعات و سرگرمی داخل خودرو ارائه می دهد ، دارای حق ثبت است.
به گزارش خبرخودرو،این سیستم توسط تولید کننده آمریکایی "رابط بیلبورد" لقب گرفته است و در سال 2016 به ثبت رسید و در اوایل ماه جاری عمومی شد .
پتنت جدید شرکت فورد با اسکن بیلبوردها اطلاعات مهم آنها را جمعآوری کرده و آن را در نمایشگر خودرو به نمایش میگذارد و پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر یا بازدید از یک فروشگاه مرتبط ، تغییر مسیر دهید.
و البته که چنین شرکتهایی برای استفاده از سیستم تبلیغات درون خودروی فورد باید هزینهای را به این شرکت پرداخت کنند و این امر میتواند درآمد بیشتری را در اختیار این شرکت قرار دهد.
شرکت فورد در مورد این فناوری اعلام کرد که پتنتها و ابداعات جدید فقط بخشی از فرآیند کسب و کار بوده و لزوماً دلیلی بر ارائه این خدمات و محصولات جدید نیست. البته بعید است که چنین سیستمی در خودروهای جدید فورد استفاده شود اما ممکن است که این شرکت در آینده برای حضور در بازار رقابتی خودروها از آن بهره ببرد.