کد خبر: ۶۱۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
به گزارش خبرخودرو، نشست خبری مجازی شرکت ایران دوچرخ با موضوع « برنامه های ایران دوچرخ در سال 1400» روز سه شنبه (7اردیبهشت ماه) با حضور مدیران ارشد این شرکت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.


به گزارش خبرخودرو، نشست خبری مجازی شرکت ایران دوچرخ با موضوع « برنامه های ایران دوچرخ در سال 1400» روز سه شنبه (7اردیبهشت ماه) با حضور مدیران ارشد این شرکت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، نعمت الله سلمان، مدیر فروش شرکت ایران دوچرخ در مورد نحوه ارائه خدمات پس از فروش شرکت ایران دوچرخ اظهار داشت: شبکه وسیعی از نمایندگی های شرکت ایران دوچرخ در سراسر کشور وجود دارند و خوشبختانه مشکلی از جهت خدمات پس از فروش نداریم و بهترین خدمات را ارائه می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه و سیاست گذاری شرکت ایران دوچرخ این است که هیچ گونه هزینه ای را به مشتری تحمیل نکند و در صورت بروز مشکل شرکت و تامین کنندگان قطعات آن را رفع خواهند کرد.

مدیر فروش شرکت ایران دوچرخ درباره تولید موتورسیکلت های برقی عنوان کرد: هزینه تولید موتورسیکلت های برقی عموما در تمام دنیا به وسیله بودجه عمومی تامین می شود زیرا فواید آن برای کل جامعه است. در کشور ما نیز باید به این موضوع توجه کرد که هزینه کاهش آلایندگی از بودجه عمومی پرداخت شود نه از جیب مصرف کننده. متاسفانه در کشور ما برای اجرای طرح های جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده و بنزینی از بودجه مصرف کننده استفاده می کنند.

سلمان با اشاره به سابقه شرکت ایران دوچرخ در تولید موتورسیکلت های برقی ادامه داد: شرکت ایران دوچرخ از سال 1390 به عنوان اولین شرکت عرضه کننده موتورسیکلت های برقی حضور داشته اما موتورسیکلت های برقی به دلیل عدم وجود زیرساخت ها فروش قابل توجهی ندارند و موفقیتی برای شرکت های عرضه کننده موتورهای برقی حاصل نشده زیرا این نوع موتورسیکلت ها برای کار و حمل و نقل اپیدمی نشده و بیشتر جنبه تفریحی دارند.

وی درباره برنامه صادرات شرکت ایران دوچرخ در سال جاری اذعان داشت: صادرات یکی از الویت های این شرکت است و سابقه صادرات سالانه 12 هزار دستگاه موتورسیکلت به کشورهای پاکستان،افغانستان، و عراق را در سالهای قبل در کارنامه خود داریم و قطعا این مسیر را در سال جدید ادامه خواهیم داد. همچنین دپارتمانی مخصوص صادرات در گروه بهمن شکل گرفته که امیدواریم با سیاست گذاری منسجم محصولات صادراتی بیشتری به کشورهای همجوار داشته باشیم.

مدیر فروش شرکت ایران دوچرخ درباره جزئیات طرح فروش این شرکت در روز های آینده گفت: این طرح طی چند روز آینده به صورت نقدی و اعتباری در سطح شهر تهران آغاز خواهد شد که بخش عمده ای از این طرح به محصولات جدید اختصاص یافته است.

وی همچنین در خصوص فروش محصول وترانو (طرح وسپا) افزود: قیمت روز این محصول 42 میلیون تومان است که در شرایط فعلی به دلیل شیوع کرونا تردد با وسایل نقلیه عمومی بسیار خطرناک است و در مواردی استفاده از خودرو شخصی نیز به صرفه نیست، لذا با سیاست گذاری گروه ایران دوچرخ این موتور سیکلت در فروش آتی با تخفیف ویژه و زیر 40 میلیون تومان عرضه خواهد شد. این محصول 150 سی سی و مجهز به گیربکس CVT است و گزینه بسیار مناسبی برای تردد های شهری خواهد بود زیرا علاوه بر عملکرد بالا از حداقل صدا و لرزش برخوردار است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"