کد خبر: ۶۰۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: هیوندای توسان 2022 در نوامبر به عنوان یک طراحی مجدد از کراس اوور این برند رونمایی شد.


گروه بین الملل: هیوندای توسان 2022 در نوامبر به عنوان یک طراحی مجدد از کراس اوور این برند رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، این یک ظاهر چشمگیر است که شامل ترکیب جدید چراغ های پنهان با قرار دادن چراغ های روشن در یک ظاهر طراحی شده در جلوپنجره است. این رندر نشان می دهد که این مدل به صورت سه در چگونه به نظر می رسد.

با از بین رفتن درهای عقب، حالت دهی گلگیرهای عقب به قسمت برجسته تری از شکل توسان تبدیل می شود. خط سقف نیز متفاوت است. از آنجا که دیگر نیازی به فضای درهای عقب نیست، می تواند شکل براق تری داشته باشد. پنجره پشت ستون B بزرگتر است، بنابراین احتمالاً از نظر ظاهری تغییر عمده ای نخواهد داشت. گرچه این رندر بسیار عالی به نظر می رسد، اما هیچ نشانی از ساخت هیوندای نسخه سه درب توسان جدید نیست.

توسان 2022 در اواسط سال 2021 وارد ایالات متحده می شود. علاوه بر نمای خارجی جذاب، یک کابین خوش تیپ نیز وجود دارد. فناوری موجود شامل یک خوشه ابزار دیجیتال روی صفحه نمایش شبیه تبلت و یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی گسترده در بالای کنسول مرکزی است.

گزینه های زیادی برای پیشرانه توسان جدید وجود دارد. موتور پایه یک چهار سیلندر خطی 2.5 لیتری با قدرت 187 اسب بخار (139 کیلووات) و 178 پوند فوت (241 نیوتن متر) است. همچنین یک هیبرید متشکل از یک موتور توربوشارژ 1.6 لیتری چهار خطی و یک موتور الکتریکی با خروجی ترکیبی 226 اسب بخار (169 کیلووات) و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) وجود دارد. یک نسخه هیبرید پلاگین از موتور توربوشارژر با ظرفیت بالاتر و موتور الکتریکی قدرتمندتر برای تولید 261 اسب بخار (195 کیلووات) استفاده می کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"