کد خبر: ۵۹۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: از پاییز سال جاری، خودروی نیسان نیسمو به آفرود تبدیل می شود.


گروه بین الملل: از پاییز سال جاری، خودروی نیسان نیسمو به آفرود تبدیل می شود.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز ژاپنی، قطعات پس از فروش نیسمو را نه تنها برای فرانتیر، بلکه برای مدل های تایتان و اکسترا نیز ارائه می دهد. این قطعات، هنگام فروش خودرو در سال 2021 در نسل بعدی فرانتیر ارائه می شوند. نیسان قطعات خود را برای اولین بار در سال 2020 ارائه می دهد.

مشتریان می توانند مجموعه ای از قطعات را که عملکرد و ظاهر خودرو را بهبود می بخشند، ارتقا دهند. نیسان، فرانتیر مدل 2020 را با تمام نکات خوب تهیه کرده است و حتی اگر طراحی کلی آن هنوز قدیمی باشد، بازهم خوب به نظر می رسد. نیسمو ارتقا سیستم تعلیق، سپر جلو جدید، ارتقا روشنایی خارج از جاده و چرخ های جدید را ارائه می دهد. سیستم تعلیق ارتقا یافته برای تحمل وزن اضافی لاستیک های بزرگتر، ضربه گیرهای سنگین و هرگونه بار و تجهیزات مورد نیاز طراحی شده است.

نیسان، سپر آفرود جدید خود را "اولین سری" سپرهای آفرود برای وانت ها و شاسی بلندهای خود می نامد. وزن آن فقط 105 پوند (47 کیلوگرم) است. همچنین چراغ های LED نیسمو دارای نقاطی برای روشنایی اضافی هستند.

نیسان، پیشرانه فرانتیر را برای مدل 2020 به روز کرد. در زیر کاپوت، موتور 3.8 لیتری V6 جدید وجود دارد که دارای توان 310 اسب بخار (231 کیلووات) و 281 پوند فوت (381 نیوتن متر) گشتاور است. این خودرو با یک جعبه دنده نه سرعته جدید جفت می شود که جایگزین جعبه دنده پنج سرعته قدیمی می شود. عکس های جاسوسی پیش نمایشی از نسل جدید فرانتیر در داخل و خارج به ما داده اند و به نظر می رسد قطعات جدید نیسمو در وانت جدید بسیار زیبا به نظر برسند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"