کد خبر: ۵۱۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
کسب نتایج ارزنده در سایه خصوصی سازی گروه بهمن
به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت بهمن موتور در مراسم کلیدسپاری نخستین سری از خودروهای هاوال H2 به مشتریان گفت: کمتر از دو سال قبل تغییر مالکیتی در گروه بهمن اتفاق افتاد و سهام عمده آن به بخش خصوصی انتقال یافت .

جدیدترین مدل هاوال H6 به زودی به بازار ایران عرضه می شود

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت بهمن موتور در مراسم کلیدسپاری نخستین سری از خودروهای هاوال H2 به مشتریان گفت: کمتر از دو سال قبل تغییر مالکیتی در گروه بهمن اتفاق افتاد و سهام عمده آن به بخش خصوصی انتقال یافت . بخش خصوصی ایی که از تولیدکنندگان اصلی قطعات خودرو می باشند و از شاخص های مجموعه های در اختیارشان نوآوری ، توسعه ، پویایی مداوم ، سرمایه گذاری در جهت تولید انبوه و با کیفیت و ایجاد اشتغال و همچنین خوشنامی و حضور فعال همواره در کنار نام آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس حمیدرضا داوود زاده افزود: این شاخص ها این نوید را می داد که این نگرش به شرکت بهمن موتور راه می یابد . شرکت بهمن موتور با راهبرد جدید سهامداران مدیریتی اقدامات همه جانبه ای را در دستور کار قرارداد که با همت کارکنان و با حمایت مدیریت ارشد و با طرح ریزی و برنامه های هدفمند موفق به کسب نتایج ارزنده ای در همین مدت کوتاه شده است.

وی اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم افزایش تولید و کسب سهم عمده بازار است که شرکت بهمن موتور در سال 95 حدود 15 هزار دستگاه تولید خودرو داشت در حالی که این میزان در سال 96 با 60 درصد افزایش به 26 هزار دستگاه خودرو رسید و در سال جاری نیز تولید 50 هزار دستگاه خودرو هدفگذاری شده است. همچنین ظرفیت سازی در زمینه فیزیکی و تجهیزات در حال انجام است تا به هدف تولید 120 هزار دستگاه در سال دست یابیم.

وی افزود : در سال گذشته خودروی B30 را به بازار عرضه کردیم که با استقبال چشمگیر از سوی مردم مواجه شد و موفق شدیم در بازه قیمت خودروهای 50 تا 70 میلیون تومانی رتبه با کیفیت ترین خودرو را کسب کنیم.

مدیرعامل بهمن موتور به عرضه موفق خودروی کاپرا 2 در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت : با بررسی بازاری که انجام شد و تمایل مردم به خودروهای شاسی بلند و با توجه به حساسیت گروه بهمن و سهامداران تصمیم به همکاری با شرکت گریت وال و برند هاوال گرفته شد که در بین 20 برند اول خودرویی جهان قرار دارد.

وی افزود: بیش از ٢۰۰ تست ایمنی و فنی خودرو در مرکز تحقیق و توسعه این شرکت که هفت هزار نفر در آن مشغول به فعالیت هستند انجام می شود .

داوودزاده اظهار داشت : در دو ماه گذشته 30 متخصص از شرکت هاوال در بهمن موتور مستقر شده و بر امور تولید نظارت دارند و مجوز تولید زمانی صادر شد که از لحاظ کیفیت به سطح مطلوب دست یافتیم.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور با بیان اینکه به دنبال عرضه دومین محصول هاوال به بازار هستیم، افزود: امیدواریم تا آبان ماه سال جاری خودروی H6 جدید که به تازگی در چین رونمایی شده است را وارد بازار ایران کنیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"