کد خبر: ۵۱۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
به گزارش خبرخودرو ، امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد گروه بهمن ، نخستین سری از خودروهای هاوال H2 شرکت بهمن‌موتور کلیدسپاری شد.
هاوال H2 گروه بهمن کلیدسپاری شد

به گزارش خبرخودرو ، امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد گروه بهمن ، نخستین سری از خودروهای هاوال H2 شرکت بهمن‌موتور کلیدسپاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، شرکت بهمن موتور هشتم اردیبهشت ماه اقدام به فروش اینترنتی خودروی هاوال H2 کرد . استقبال از فروش این خودرو به حدی بود که چندین بار به دلیل حجم بالای ترافیک سایت با مشکل مواجه شد و پس از رفع ایراد در عرض مدت کوتاهی ظرفیت فروش تکمیل شد.

امروز طی مراسمی در شرکت بهمن موتور ، نخستین سری خودروهای هاوال H۲ به خریداران این محصول تحویل داده شد.

مدل H2 هاوال با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ به بازار عرضه می‌شود که این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت 140.8 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور 202 نیوتن‌متر است که این قدرت و گشتاور، توسط یک جعبه دنده شش سرعته خودکار با قابلیت تعویض دستی به محور جلوی این خودرو منتقل می‌شود. با این مشخصات، هاوال تنها 11.5 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد که با توجه به قدرت پیشرانه و وزن 1525 کیلوگرمی این خودرو، عدد مناسبی است.

کراس اوور H2 با دارا بودن استاندارد آلایندگی یورو5، در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی، حدود 8.5 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

این خودرو به آپشن هایی همچون شش کیسه ایمنی هوا، سیستم کنترل پایداری فعال، ترمز پارک برقی، فرمان برقی، کروز کنترل، سیستم کمکی افزاینده نیروی ترمز در سراشیبی، سیستم Auto-hold، سانروف برقی، ، سیستم ناوبری ، تنظیم برقی صندلی راننده، سیستم تهویه مطبوع خودکار و سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی مجهز است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"