کد خبر: ۷۲۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
به گزارش خبرخودرو، اولین سری لاماری ایما هیبرید بدون تاخیر و طی مراسمی توسط آرین پارس موتور تحویل خریداران شد.


به گزارش خبرخودرو، اولین سری لاماری ایما هیبرید بدون تاخیر و طی مراسمی توسط آرین پارس موتور تحویل خریداران شد.

لاماری ایما هیبرید جدیدترین محصول شرکت آرین پارس موتور است که اولین سری از این محصول با فروش فوری و قیمت قطعی در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با مدت تحویل ۳۰ روز کاری عرضه شد و حالا شرکت آرین پارس موتور بدون تاخیر، اولین سری از این خودروها را تحویل مشتریان داد

وحید قاسمی شیران مدیر خدمات پس از فروش لاماری در حاشیه این مراسم گفت: در حوزه خدمات پس از فروش، لاماری ایما HEV از گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر برخوردار است و باتری آن با مدت زمان 7 سال و یا۱۶۰ هزار کیلومتر گارانتی می‌شود.

تحویل اولین سری لاماری ایما هیبرید به مشتریان

از سویی مشتریانی که پکیج خدمات ویژه لاماری ایما هیبرید را انتخاب کرده اند، دو سال یا هزار کیلومتر سرویس های دوره‌ای رایگان را دریافت خواهند کرد.

مدیر خدمات پس از فروش لاماری همچنین اطمینان داد که خریداران در زمینه خدمات پس از فروش با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهد شد و تمامی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش آرین پارس موتور، از همین امروز آمادگی ارائه خدمات به لاماری ایما هیبرید را دارند و مشتریان می توانند بدون نگرانی در بحث تامین قطعات و خدمات، از این محصول جدید استفاده کنند.

لاماری ایما هیبرید که به تازگی به صورت رسمی معرفی شده است، به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو مجهز است که در کنار یک پیشرانه برقی، قوای محرکه این خودرو را تشکیل می دهند. پیشرانه بنزینی لاماری ایما HEV توان ۱۶۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر تولید می کند. پیشرانه بنزینی هم توان تولید نهایت قدرت ۱۷۴ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده DHT مخصوص خودروهای هیبرید به چرخ های جلو منتقل می شود و با به کارگیری سیستم هیبرید، این خودرو به مصرف سوخت ترکیبی ۴.۷ تا ۵.۳ لیتر در هر صد کیلومتردست یافته است. ظرفیت باتری‌های این خودروی هیبریدی نیز نزدیک به دو کیلووات ساعت است.

لاماری ایما HEV به امکاناتی نظیر سردکن صندلی راننده، ماساژور و حافظه صندلی راننده، گرم کن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، در صندوق عقب برقی، سقف پانوراما، صندلی های برقی جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، سامانه پاکسازی هوای کابین، نور پردازی روی داشبورد، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور و اخطار برخورد از جلو نیز مجهز است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"