کد خبر: ۷۱۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ایسنا/تهران سردار قربان محمد ولی‌زاده از ستاد انتخابات شهرستان قرچک بازدید کرد.

سردار قربان محمد ولی‌زاده در جریان بازدید از ستاد انتخابات شهرستان قرچک داشت: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در شعب اخذ رأی از نخستین ساعات شروع انتخابات، بار دیگر عظمت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی، قدردان مسئولان و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در تمام مناسبت‌ها همچون راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن، حضوری گسترده پیدا کردند تا اعلام کنند هیچ گاه دست از پشتیبانی نظام بر نمی‌دارند.

ولی زاده تصریح کرد: امروز مردم به پاسداشت خون شهدا و لبیک گفتان به ندای رهبر معظم انقلاب وارد میدان شدند از حقی که نظام برای انتخابات ارکان کشور به آنان اعطا کرده به درستی استفاده کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمن در سیاه‌نمایی دستاوردهای نظام گفت: از دشمنان قسم خورده نظام، فقط انتظار دشمنی می‌رود، آنان هیچ‌گاه از دستاوردهای و پیشرفت‌های حاصل از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور حماسی مردم در تمامی صحنه‌ها تعریف نمی‌کنند و تلاش دارند که آن را سیاه و کم‌فروغ جلوه دهند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تأکید کرد: اگر بنا به تبلیغات سوء دشمنان، انتخابات اثری در پیشرفت کشور ندارد، چرا برای مشارکت نداشتن مردم این همه هزینه کرده و تبلیغ می‌کنند، مردم به خوبی می‌دانند که این عرصه، میدان جنگ میان حق و باطل است و قطعا در این کارزا، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنها نمی‌گذارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"