کد خبر: ۷۲۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
یک وب‌سایت انگلیسی اعلام کرد، پهپادهای جاسوسی این کشور در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی ماموریت‌های جاسوسی را بر فراز نوار غزه انجام دادند.

به گزارش ایسنا، وب‌سایت روزنامه انگلیسی «دکلاسفاید یو کی» فاش کرد که ارتش این کشور در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی ۲۰۰ ماموریت جاسوسی را بر فراز نوار غزه انجام داده است.

این وب‌سایت گزارش داد، پهپادهای جاسوسی انگلیس حدود ۱۰۰۰ ساعت پرواز بر فراز نوار غزه داشتند که این شامل روزی می‌شود که رژیم صهیونیستی سه تن از نیروهای امدادگر انگلیسی را به قتل رساند.

همچنین دکلاسفاید افشا کرد، نیروی هوایی انگلیس از دسامبر ۲۰۲۳ میلادی ۲۰۰ پرواز شناسایی را بر فراز غزه انجام داده است، تعداد غیر عادی ماموریت‌ها در طول ۵ ماه گذشته، روزانه به بیش از یک پرواز رسیده و این ماموریت‌ها همزمان با حمله به شهر رفح ادامه دارند.

این رسانه انگلیسی در ادامه نیز اعلام کرد که در ماه مارس بیشترین تعداد پروازهای جاسوسی بر فراز غزه با ۴۴ ماموریت به ثبت رسیده است.

در همین چهارچوب، این وب‌سایت انگلیسی فاش کرد که وزارت دفاع این کشور همزمان با تداوم نسل‌کشی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، میزبان تعدادی از نیروهای اسرائیلی جهت پیگیری دوره‌های آموزشی در فرماندهی نیروهای دفاعی بوده است.

به گزارش دکلاسفاید، «جیمز هیپی» وزیر نیروهای مسلح انگلیس در پارلمان در پاسخ به سوالی از سوی یکی از نمایندگان حزب «آلبا» اعتراف کرد که تل‌آویو نمایندگانی از نیروهای مسلح خود در سفارتش در انگلیس دارد و آنها در دوره‌های آموزشی به رهبری وزارت دفاع انگلیس شرکت دارند.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز نوشت، ۶۰۰ وکیل، چهره آکادمیک و قاضی بازنشسته از جمله سه قاضی سابق در دادگاه عالی انگلیس در نامه‌ای مکتوب و ۱۷ صفحه‌ای خطاب به ریشی سوناک، نخست وزیر این کشور، به دولت انگلیس درباره نقض قوانین بین‌المللی در صورت تداوم ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

رژیم صهیونیستی اوایل آوریل گذشته تعدادی از امدادرسان‌های موسسه خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» را هنگام ارسال بسته‌های غذایی به نوار غزه هدف قرار داد که در نتیجه آن تعدادی از این امدادگران از جمله ۳ امدادگر انگلیسی کشته شدند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"