|
گروه بین الملل: این عنوان مسلماً به مدل S می رسد، سدان لوکسی که تسلا و خودروهای الکتریکی را در زمان عرضه در سال 2012 بر روی نقشه قرار داده است.
به گزارش خبرخودرو، شیک، پر کارایی و پر از فناوری های پر زرق و برق، مدل S هیچ شباهتی به خودروهای الکتریکی خسته کننده قبل از خود نداشت، و به طور قطع ثابت کرد که خودروهای الکتریکی می توانند جذاب، سرگرم کننده و خواستنی باشند. یک دهه به سرعت به جلو و عملاً همه خودروسازان روی کره زمین - از جنرال موتورز گرفته تا بی ام و گرفته تا فولکس واگن - روی پیشرانه الکتریکی شرط بندی می کنند. بیشتر این شور و شوق را می توان در مدل S جستجو کرد.
با این حال، زمانی که به پیشرفت تسلا در طول این سال ها نگاه می کنید، این تأکید منطقی به نظر می رسد. مدل S دیگر برای تجارت آن اهمیتی ندارد.
موفقیت آن سدان اصلی و متعاقباً شاسی بلند مدل X، به تسلا اجازه داد تا منابع را به پولسازان واقعی آن تبدیل کند: سدان مقرون به صرفه تر و بازار انبوه مدل 3 و مدل Y شاسی بلند. این همیشه نقشه ایلان ماسک بود.