کد خبر: ۷۰۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲
گروه بین الملل: این واقعیت که منتی ریسینگ روی یک بسته جدید برای پورشه 911 GT3 RS کار می کند، دیگر یک راز نیست. اوایل


گروه بین الملل: این واقعیت که منتی ریسینگ روی یک بسته جدید برای پورشه 911 GT3 RS کار می کند، دیگر یک راز نیست. اوایل

به گزارش خبرخودرو، این ماه شاهد آزمایش نمونه اولیه در اطراف پیست نوربرگ بودیم و امروز، یک خودروی آزمایشی متفاوت در اطراف پیست معروف ظاهر شد. این یک خودرو نسبتاً تهاجمی است و باید اعتراف کنیم که در حمله به گوشه های پیست غیرقابل توقف به نظر می رسد.

ما می خواهیم ابتدا به آن بال غول پیکر در عقب بپردازیم. در مقایسه با مدل 911 GT3 RS، این اسپویلر عریض تر به نظر می رسد و به نظر می رسد در مقایسه با خط سقف کمی بالاتر است. همانطور که از ویدیوی بالای این صفحه می بینید، بال فعال است، به این معنی که بسته به شتاب یا کاهش سرعت خودرو می چرخد. یکی دیگر از عناصر آیرودینامیکی جدید را می توان به شکل یک باله روی سقف مشاهده کرد و چندین منحرف کننده هوا کوچکتر دیگر وجود دارد. همه اینها ویژگی هایی هستند که در 911 GT3 RS معمولی موجود نیستند.

علاوه بر ارتقاء هوا، گفته می شود که این نمونه اولیه به یک سیستم ترمز ارتقا یافته نیز مجهز شده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی در دست نیست، اما باید بخشی از افزایش عملکرد باشد، که به گونه ای طراحی شده است که خودرو را حتی در پیست توانمندتر کند. سایر تغییرات باید شامل سیستم تعلیق سفت تر و همچنین وزن پایین تر نسبت به خودروی کارخانه باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"