کد خبر: ۷۰۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲
گروه بین الملل: یکی از بزرگترین سوالات بی پاسخ در مورد تسلا سایبرتراک آینده به محدوده رانندگی آن اشاره دارد.


گروه بین الملل: یکی از بزرگترین سوالات بی پاسخ در مورد تسلا سایبرتراک آینده به محدوده رانندگی آن اشاره دارد.

به گزارش خبرخودرو، هنگامی که برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد، ارقام زیادی روی صحنه نمایش داده شد، از جمله نسخه 500 مایلی، اما تسلا دو سال پیش تمام اطلاعات فنی را از وب سایت خود حذف کرد.

با این حال، اکنون، به لطف یک پست در انجمن مالکان سایبرتراک، متوجه شدیم که کامیون تسلا ممکن است حدود 350 مایل برد داشته باشد. این پست که توسط کاربر CHC منتشر شد، یک واحد کاندید رهاسازی (RC) از پیکاپ الکتریکی را در یک سوپرشارژر در موهاوی کالیفرنیا مشاهده کرد، بنابراین او در کنار آن ایستاد تا از نزدیک نگاه کند.

هنگامی که او به آنجا رسید، متوجه شد که سایبرتراک ظاهراً قادر به شارژ کردن نیست، بنابراین شخصی که آن را رانندگی می‌کرد منتظر یک کامیون یدک‌کش بود تا آن را از آنجا خارج کند.

در برخی زمینه‌ها، یک تسلا مدل X پایه با دو موتور چهارچرخ متحرک دارای برد برآورد شده توسط EPA با شارژ کامل 348 مایل است، در حالی که طبق گفته‌ها، تسلا سه موتوره با شارژ کامل می‌تواند تا 333 مایل را طی کند.

در اخبار مرتبط، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) اخیراً اطلاعاتی در موردVIN سایبرتراک منتشر کرده است که نشان می ‌دهد اولین پیکاپ تسلا می‌ تواند وزن کمتری نسبت به فورد F-150 لایتنینگ داشته باشد، اما بیشتر یدک‌کش می‌شود و بار بیشتری نسبت به آن حمل می ‌کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"