کد خبر: ۶۹۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
گروه بین الملل: با توجه به اینکه یک جیپ رانگلر به روز شده در راه است، یک جیپ گلادیاتور به روز شده جای تعجب ندارد.


گروه بین الملل: با توجه به اینکه یک جیپ رانگلر به روز شده در راه است، یک جیپ گلادیاتور به روز شده جای تعجب ندارد.

به گزارش خبرخودرو، این دو آفرود شباهت های زیادی با هم دارند. این مدل نقره ای در یک پارکینگ شکار شد و به عکاس فرصت کافی برای گرفتن عکس های جاسوسی دقیق داد.

اگر از اولین معرفی رانگلر مدل 2024 در اوایل سال جاری در نمایشگاه خودروی نیویورک به یاد بیاورید، به‌روزرسانی اصلی بیرونی با نسخه کوچک‌تری از جلوپنجره هفت میله نمادین ارائه می‌شود. دیدن اینجا آسان است زیرا تمام جلوپنجره مشکی است، از جمله اطراف. همچنین تغییرات کوچکی در سپر جلو به خصوص با خطوط بدنه در وسط ایجاد شده است. لنزهای چراغ راهنما متفاوت هستند و در عقب، چراغ های عقب بازطراحی شده را خواهید دید.

در حالی که بیرون کاملاً نمایان است، اما برای فضای داخلی داستان متفاوتی است. عکاس ما برای گرفتن چند نمای نزدیک با پوشش هایی روی کل داشبورد و همچنین صندلی راننده مورد استقبال قرار گرفت در حالی که ما نمی‌توانیم چیزی روی داشبورد ببینیم، به طور منطقی مطمئن هستیم که یک صفحه نمایش لمسی مرکزی بزرگتر در زیر آن وجود دارد. رانگلر مدل 2024با یک صفحه نمایش 12.3 اینچی افقی معرفی شد که برای کارکرد آن نیاز به طراحی مجدد نسبتاً قابل توجهی از داشبورد داشت.

با توجه به اینکه رانگلر مدل 2024 به روز شده از قبل رسمی شده است و این گلادیاتور بدون استتار بیرونی در انظار عمومی قرار گرفته است، ممکن است تا پایان تابستان اولین نمایش رسمی آن انجام شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"