کد خبر: ۶۹۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۲ تير ۱۴۰۲
گروه بین الملل: ما به تازگی مزدا CX-80 جدید را در حال آزمایش در اروپا دیدیم، جایی که قرار است اواخر امسال عرضه شود.


گروه بین الملل: ما به تازگی مزدا CX-80 جدید را در حال آزمایش در اروپا دیدیم، جایی که قرار است اواخر امسال عرضه شود.

به گزارش خبرخودرو، با استتار سنگین، تشخیص جزئیات کراس اوور جدید با صندلی های سه ردیفه دشوار است. با این حال، شباهت با سایر مدل های موجود در خط تولید خودروساز را نمی توان انکار کرد.

CX-80 اساساً یک نسخه سه ردیفه از مزدا CX-60 است که از همان پلت فرم مبتنی بر دیفرانسیل عقب استفاده می کند. از آنچه می توانیم بگوییم، فاصله بین دو محور کمی بیشتر است و پنجره بین ستون های C و D بزرگتر از CX-80 است. نمای ظاهری این خودرو بسیار شبیه مزدا CX-70 به نظر می رسد و از همان استایل جلویی مانند سایر شاسی بلندهای مزدا استفاده می کند. اما از فاصله دور، استتار باعث می‌شود که ویزاژ شبیه یک رولز رویس اسپکتر جدید به نظر برسد.

CX-60 که سال گذشته عرضه شد، با یک موتور 2.5 لیتری بنزینی همراه با یک موتور الکتریکی همراه شد که در مجموع 323 اسب بخار قدرت و 369 پوند فوت گشتاور تولید می کرد. پیشرانه های اختیاری شامل یک موتور 3.3 لیتری شش دیزلی مستقیم با قدرت 251 اسب بخار و گشتاور 404 پوند فوت و یک نوع هیبریدی استرالیایی با موتور 3.3 لیتری شش سیلندر بنزینی و سیستم نیمه هیبریدی 48 ولتی است.

هنوز تاریخ رسمی برای CX-80 تعیین نشده است. با این حال، این خودروساز تایید کرد که در اروپا و همچنین ژاپن فروخته خواهد شد. هیچ صحبتی در مورد عرضه آن در آمریکای شمالی وجود ندارد، جایی که ما قبلاً مزدا CX-90 را داریم که اساساً خودرویی بسیار مشابه با مشخصات کمی گسترده تر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"