کد خبر: ۶۹۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
گروه بین الملل: گلف فولکس واگن در اروپا سلطنت 14 ساله داشت که در آن بین سالهای 2007 و 2021 پرفروش ترین خودرو بود.


گروه بین الملل: گلف فولکس واگن در اروپا سلطنت 14 ساله داشت که در آن بین سالهای 2007 و 2021 پرفروش ترین خودرو بود.

به گزارش خبرخودرو، در تلاش برای به روزرسانی فروش، فولکس واگن قبلاً اعلام کرده است که در سال 2024 به گلف یک به روزرسانی می دهد و در سال 2024 هنگامی که اشکودا اوکتاویا مربوط به مکانیکی نیز به روز می شود، به گلف می دهد. این فقط ممکن است تجدید نظر نهایی برای مدل متعارف باشد زیرا نسل نهم کاملاً به عنوان خودروی الکتریکی فروخته می شود. پیش نمایش های غیررسمی به روزرسانی در چرخه میانی سال آینده با الهام گرفتن از یک نمونه اولیه اخیراً که دارای حداقل استتار است.

از آنچه فولکس واگن به ما اجازه داده است تاکنون ببینیم، گلف مدل 2024 دارای چراغ های طراحی مجدد و نگاه جدیدی برای سپر با شکاف های عمودی خواهد بود. لازم به ذکر است که خودروی آزمایشی یک نسخه هیبریدی بود در حالی که این تمرین طراحی دیجیتال با انجام دور با درگاه شارژ در سمت راننده، یک مدل غیر هیبریدی پلاگین را نشان می دهد.

به روش معمولی خودروساز آلمانی، تغییرات یک ظاهر طراحی شده با احتیاط خواهد بود. فولکس واگن به طور معمول با اصلاحاتی که در طول چرخه زندگی یک محصول ایجاد می کند، آن را ایمن بازی می کند، این چیزی است که ما نمی توانیم در مورد هیوندای و کیا بگوییم زیرا این دو مارک کره جنوبی از اصلاحات اساسی استفاده می کنند. در حالی که ارائه مجاور همه چیز در مورد نمای بیرونی است، ما می دانیم که به روزرسانی هایی در داخل کابین وجود خواهد داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"