کد خبر: ۶۹۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
گروه بین الملل: فولکس واگن هفته گذشته با رونمایی از گلف R 333 در آلمان با قیمت نجومی 76 هزار و 410 یورو ما را غافلگیر کرد.


گروه بین الملل: فولکس واگن هفته گذشته با رونمایی از گلف R 333 در آلمان با قیمت نجومی 76 هزار و 410 یورو ما را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرخودرو، نسخه 20 سالگی را در نظر بگیرید - در اصل همان خودرویی که در سال 2022 عرضه شد - با قیمت 59 هزار و 995 یورو در دسترس بود، علیرغم اینکه گران‌ترین گلف تا کنون بوده است، نسخه ویژه با تعداد محدود تنها در هشت دقیقه فروخته شد.

این افشاگری در لینکدین توسط استفان ووسوینکل، رئیس بخش ارتباطات محصول فولکس واگن انجام شد. پرداخت چنین پولی برای گلف نشان می‌دهد که وفاداری به ساخت/مدل تقریباً در هر چیز دیگری برتری دارد زیرا مردم دیگر تمایل به مقایسه مشخصات فنی ندارند.

نسخه ای که فقط آلمانی است، هات هاچ ویژه دارای موتور 2 لیتری توربو شارژ با قدرت 328 اسب بخار (245 کیلووات) و 309 پوند فوت (420 نیوتن متر) گشتاور است. از آنجایی که ما به RS3 اشاره کردیم، افسانه‌ها حاکی از آن است که فولکس ‌واگن می‌خواست از آئودی پنج خطی برای گلف R نهایی استفاده کند.

با قوانین سختگیرانه انتشار گازهای گلخانه ای، ما نفس خود را برای گلف R قدرتمندتر حبس نمی کنیم، حداقل در اتحادیه اروپا. R 333 به عنوان نسخه بعدی گلف نسخه 20 سالگی مدل 2022 به طور انحصاری در آلمان فروخته شد. فولکس ‌واگن آن را صرفاً به ‌عنوان یک هاچ ‌بک پنج درب عرضه می ‌کرد، اما می‌توانید گلف R معمولی را به‌عنوان یک واگن نیز در اتحادیه اروپا و چند بازار دیگر خریداری کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"