کد خبر: ۶۹۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
گروه بین الملل: پورشه در سال های اخیر از فیس لیفت های محتاطانه طرفداری کرده است و به نظر می رسد پانامرا مدل 2024 نیز به این شیوه پایبند باشد.


گروه بین الملل: پورشه در سال های اخیر از فیس لیفت های محتاطانه طرفداری کرده است و به نظر می رسد پانامرا مدل 2024 نیز به این شیوه پایبند باشد.

به گزارش خبرخودرو، عکاسان جاسوسی یک نمونه اولیه از سدان اسپرت اصلاح شده (از نظر فنی هاچ بک/لیفت بک) را در حین تمرین در پیست مشاهده کردند. اگر فکر می‌ کنید همان خودروی امروزی در حال فروش است، اشتباه است اما در مد معمولی پورشه، تعداد زیادی استتار هوشمندانه به کار رفته تا خودرو بدون تغییر به نظر برسد.

در جلو، چراغ های جلو کوچکتر از چیزی است که برند لوکس آلمانی می خواهد باور کنید. به احتمال زیاد راه اندازی چهار نقطه ای از فناوری LED طراحیHD  ماتریکس استفاده می کند که در جدیدترین مدل کاین به کار گرفته شد و همچنین به سدان برقی تایکان به روز می شود. ورودی‌ های بزرگ هوای جلو ما را به این باور می‌ رساند که این پانامرا یک نسخه با عملکرد بالا و احتمالاً توربو است. خودرو کاملاً پایین روی زمین نشسته است و دارای یک برچسب با طراحی جعلی برای پنهان کردن دریچه‌های گلگیر جلو است.

پورشه در حال آزمایش پانامرای اصلاح شده با اگزوز چهارگانه و اسپویلر عقب قابل نصب الکتریکی بود. مگر اینکه استتار همرنگ بدن ما را فریب دهد، به نظر می رسد چراغ های عقب باریک تری دارد. با این حال، ممکن است این تصوری باشد که ما به دلیل نوار مشکی اعمال شده روی و اطراف خوشه‌ ها دریافت می‌کنیم. با توجه به اینکه این فقط یک فیس لیفت در اواسط چرخه است، انتظار هیچ تغییر عمده ای را در بیرون نداشته باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"