کد خبر: ۶۹۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
گروه بین الملل: تیونرها دوست دارند پورشه 911 را تغییر دهند زیرا به عنوان یک پلتفرم عالی برای افزودن به‌روزرسانی‌های بیشتر به حساب می آید.
تیونر آلمانی به پورشه 911 توربو، 848 اسب بخار قدرت می دهد


گروه بین الملل: تیونرها دوست دارند پورشه 911 را تغییر دهند زیرا به عنوان یک پلتفرم عالی برای افزودن به‌روزرسانی‌های بیشتر به حساب می آید.

به گزارش خبرخودرو، شرکت آلمانیSSR پرفورمنس GTرا از نسل کنونی 911 توربوی 992 تولید می کند و خروجی آن را به 848 اسب بخار (860 اسب بخار) و 701 پوند فوت (950 نیوتن متر) گشتاور می رساند. یک دوره تولید محدود فقط 10 نمونه وجود دارد.

SSR با اصلاح توربوها، تجدید نظر در ورودی، ارتقاء سیستم خنک کننده هوای شارژ و تغییر اگزوز به قدرت اضافی دست می یابد. نرم افزار موتور و گیربکس جدیدی نیز وجود دارد. این شرکت مشخصات شتاب را ارائه نمی دهد، اما حداکثر سرعت 210 مایل در ساعت به صورت الکترونیکی محدود شده است.

SSR همچنین به آیرودینامیک GT برای سه برابر کردن نیروی رو به پایین در مقابل 911 توربو استاندارد توجه دارد. بدنه دارای یک کاپوت با سوراخ های بینی مانند آخرین GT3 است و کانارد در گوشه ها قرار دارد. یک بال گردن قو در پشت قرار دارد. همچنین کار طولانی در زیر خودرو وجود دارد.

تیمو وگت، مدیر پروژه توسعه، در بیانیه GT گفت: با توجه به آیرودینامیک، ما وظیفه داریم نیروی رو به پایین را افزایش دهیم و در عین حال مقاومت هوا را کاهش دهیم. ما به لطف زیر بدنه کاملاً بسته فیبر کربنی با دیفیوزر قابل تنظیم ارتفاع به این امر دست یافتیم.

SSR بیش از دو سال را صرف توسعه کرد. هدف این بود که یک خودروی پرقدرت بسازیم که در جاده ها قابل راندن باشد اما بتواند در پیست نیز عالی باشد.




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"