کد خبر: ۶۸۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
گروه بین الملل: این روزها اتفاقات زیادی در شرکت آئودی می افتد.
آیا آئودی S6 استتار شده می تواند RS7 باشد؟


گروه بین الملل: این روزها اتفاقات زیادی در شرکت آئودی می افتد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز به شدت به سمت الکتریکی سازی حرکت می ‌کند و بخشی از این فرآیند شامل اختصاص نام های جدید به مدل ‌های آشنا است. اینکه آیا این مورد در اینجا صادق است یا نه، مشخص نیست، به این معنی که این می تواند یک سدان آئودی S6 به روز شده باشد. با این حال، منابع جاسوسی معتقدند که این واقعاً یک نمونه آزمایشی برای نسل بعدی RS7 است، که در واقع می تواند یک S6 با نام تغییر یافته باشد.

بیایید نگاهی به این عکس‌ها بیندازیم تا زمینه‌ای به این معما بدهیم. RS7 اسپرت بک فعلی فقط به صورت لیفت بک در دسترس است، اما خودروی استتار شده در اینجا به وضوح یک سدان با صندوق عقب قابل توجه (هر چند کوچک) است. همچنین عریض‌ تر از یک S6 معمولی است و از اگزوز متفاوتی در عقب با لوله ‌های دوگانه نزدیک‌ تر به مرکز خودرو استفاده می ‌کند. ما آن را اگزوز خروجی مرکزی نمی نامیم، اما قطعاً اسپرت تر از یک چیدمان معمولی است.

برای پیچیده تر کردن موضوع، نمای عقب به نظر می رسد که از A6 استاندارد است، با تزئینات مستطیلی همچنان در گوشه ها. در همین حال، در قسمت جلو، نمای تهاجمی واگن RS6 آوانت را می بینیم. با اضافه کردن گلگیرهای عریض و رکاب های جانبی، این سدان استتار شده نه به عنوان یک نمونه اولیه در حال توسعه، بلکه به عنوان یک نمونه آزمایشی که از قطعات مختلف خودروهای دیگر استفاده می کند، معنا پیدا می کند.


برچسب ها: آئودی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"