کد خبر: ۶۸۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
گروه بین الملل: بدون موتور توئین توربو V6 دیگر در زیر کاپوت آن، علاقه مندان کنجکاو هستند که ببینند مرسدس-آ ام جی C43جدید در پیست چگونه کار می کند.


گروه بین الملل: بدون موتور توئین توربو V6 دیگر در زیر کاپوت آن، علاقه مندان کنجکاو هستند که ببینند مرسدس-آ ام جی C43جدید در پیست چگونه کار می کند.

به گزارش خبرخودرو، برای پاسخ به این سوال، این سدان برقی به هاکنهایم برده شد تا یک دور روی این پیست داشته باشد. مرسدس برای این کار به 2 دقیقه و 2.3 ثانیه نیاز داشت، بنابراین 1.1 ثانیه کندتر از رقیب اصلی خود - یعنی بی ام و M340i xDrive- که مدتی قبل توسط همان روزنامه نگاران آزمایش شده بود.

سریع ترین خودروی تست شده در این پیست، مک لارن سنا با زمان 1 دقیقه و 40.8 ثانیه بود و پس از آن سری بلک آ ام جی GT (1:43.3) و پورشه 911 GT2 RS MR (1:43.5) قرار گرفتند. در انتهای دیگر لیست، نسل فعلی فورد فوکوس ST 2:04.8 طول کشید تا دور را کامل کند، که باعث شد آن را دو و نیم ثانیه کندتر از آ ام جی C43نیمه هیبریدی چهار سیلندر کند.

C43 جدید با قیمت 59 هزار و 900 دلار، 402 اسب بخار قدرت و 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) گشتاور از موتور 2 لیتری بنزینی توربوشارژ اقتباس شده از آ ام جی های جمع و جور "45" دارد. این در واقع 40 اسب بخار اضافی نسبت به نسل قبلی خود با موتور V6 دارد، اما گشتاور آن 15 پوند فوت (20 نیوتن متر) کاهش یافته است. همچنین سنگین تر از مدلی است که با واژگونی ترازو با وزن 4092 پوند جایگزین شده است.


برچسب ها: مرسدس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"