کد خبر: ۶۸۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
گروه بین الملل: تویوتا تاکوما جدید هنوز معرفی نشده است، اما ما در حال حاضر پیش نمایشی از سطح تریم جدید به نام تریل هانتر را دریافت می کنیم.


گروه بین الملل: تویوتا تاکوما جدید هنوز معرفی نشده است، اما ما در حال حاضر پیش نمایشی از سطح تریم جدید به نام تریل هانتر را دریافت می کنیم.

به گزارش خبرخودرو، عکس‌های تیزر نگاهی اجمالی به یک چراغ جلو، بخشی از جلوپنجره و نمای نزدیک از سپر عقب با چند قلاب یدک ‌کش سنگین را در دید ساده نشان می‌ دهند.

تریل هانتر دقیقا چیست؟ تویوتا در یک بیانیه مطبوعاتی بسیار کوتاه، این نام را تایید کرده و آن را چیزی توصیف می‌کند که از پایه با در نظر گرفتن آفرود ساخته شده است. برای این منظور، این خودرو از "مهندسی هدفمند و قطعات قوی" برخوردار است، اما این تنها چیزی است که تویوتا در حال حاضر ارائه می دهد. با حذف تیزرهای آینده نسل بعدی تاکوما در تریم تریل هانتر، برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر معرفی رسمی آن باشیم.

تویوتا تاکوما تریل هانتر مدل 2024 در تیزر جدید تایید شد

از قضا، یک تیزر برنامه ریزی نشده دیگر تاکوما نیز در 4 آوریل منتشر شد. مجموعه ای از تصاویر سایه دار به بیرون درز کرد که شکل کلی کامیون را به همراه ویژگی های مختلف نورپردازی آن نشان می داد. در میان آنها نگاهی اجمالی به نوار نور مرکزی آن بود که احتمالاً برای تریم‌های TRD با مشخصات پیشرفته یا تریم تریل هانتر که در اینجا نمایش داده شده است، در نظر گرفته شده است.

به دنبال تویوتا تاکوما 2024 باشید تا در دو ماه آینده رونمایی شود.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"