کد خبر: ۶۸۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
گروه بین الملل: یک مطالعه اخیر نشان می دهد که قیمت خودروهای دست دوم در مقایسه با یک سال گذشته روند نزولی دارد.


گروه بین الملل: یک مطالعه اخیر نشان می دهد که قیمت خودروهای دست دوم در مقایسه با یک سال گذشته روند نزولی دارد.

به گزارش خبرخودرو، این خبر خوبی برای خریداران است، اما این مطالعه همچنین نشان داد که تقاضا برای برخی از مدل‌ها همچنان بسیار قوی است. در واقع، به اندازه کافی قوی است که ارزش ها را در بازار استفاده شده بالاتر از قیمت برچسب جدید قرار دهد و در صدر این لیست فورد ماوریک قرار دارد.

به طور خاص، این مطالعه نشان می‌دهد که میانگین فورد ماوریک با قیمت 4 هزار و 38 دلار نسبت به قیمت‌گذاری جدید در بازار خودروهای دست دوم به فروش می‌رسد. این معادل قیمت فروش کم استفاده شده 36 هزار و 777 دلار است که 12.3 درصد نسبت به قیمت جدید افزایش یافته است. برای شفاف‌تر شدن بیشتر، خودروهای سبک استفاده شده در سال 2021 یا 2022 را با مسافت پیموده شده در حدود 20 درصد میانگین سالانه، محاسبه‌شده در 13 هزار مایل، طبقه ‌بندی می‌ کند.

از نظر درصدی، ماوریک در صدر لیست قرار دارد، اما مرسدس بنز کلاس G بیشترین تفاوت قیمت واقعی را بین مدل جدید با قیمت 8 هزار و 633 دلار نسبت به قیمت اصلی کارخانه دارد. با این حال، با میانگین قیمت تراکنش استفاده شده 196 هزار و 228 دلار، این تنها یک تفاوت 4.6 درصدی را نشان می دهد. این خودرو در جایگاه سوم پس از تویوتا کرولا هیبریدی قرار دارد و در حال حاضر 7.9 درصد بیشتر از مدل جدید با قیمت 27 هزار و 809 دلار به فروش می رسد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"