کد خبر: ۶۵۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
گروه بین الملل: کادیلاک لیریک مدل 2023 تولید خود را در 21 مارس آغاز خواهد کرد.


گروه بین الملل: کادیلاک لیریک مدل 2023 تولید خود را در 21 مارس آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، معاون جهانی کادیلاک، روری هاروی، در گفتگو با خبرنگاران طی یک کنفرانس تلفنی، این اطلاعات را تایید کرد و همچنین بر تقاضای غیرمنتظره برای این خودرو تاکید کرد.

هاروی به 233 هزار رزرو برای این کراس اوور الکتریکی آینده اشاره کرد، اما این رقم رزرو تایید شده نیست. اینکه آیا آن دسته از علاقه ‌مندان واقعاً یک لیریک می ‌خرند یا نه، سؤال دیگری است، اما هاروی معتقد است که حداقل 10 درصد آن را تبدیل به فروش خواهد کرد.

با این حال، برخی از جزئیات وجود دارد که می توانیم گزارش کنیم. 19 می زمانی است که سایت های سفارش باز می شوند. هیچ دوره رزرو اضافی وجود نخواهد داشت و در آن مرحله، خریداران می توانند مدل های دیفرانسیل عقب یا تمام چرخ متحرک را انتخاب کنند. تحویل در تابستان با نسخه های دیفرانسیل عقب آغاز می شود. تولید تمام چرخ متحرک تا اواخر سال 2022 شروع نمی شود. تحویل تمام چرخ متحرک باید در سال 2023 آغاز شود.

لیریک که به شارژر سریع DC با قابلیت 200 کیلووات متصل است، می‌تواند در حدود 30 دقیقه برد 200 مایلی را به دست آورد. قدرت خروجی در مدل های دیفرانسیل عقب حدود 340 اسب بخار (255 کیلووات) و 325 پوند فوت (440 نیوتن متر) گشتاور برآورد می شود. سیستم چهار چرخ محرک هنوز منتشر نشده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"