کد خبر: ۶۵۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
گروه بین الملل: عکاسان جاسوسی بر این باورند که تصاویری از کراس اوور آینده کادیلاک وجود دارند که ممکن است با نام XT3 باشد.


گروه بین الملل: عکاسان جاسوسی بر این باورند که تصاویری از کراس اوور آینده کادیلاک وجود دارند که ممکن است با نام XT3 باشد.

به گزارش خبرخودرو، این کراس اوور اسرارآمیز از استتار دو لایه استفاده می کند. یک پوشش با نوارهای راه راه وجود دارد که بدنه را می پوشاند. در بالای آن، پارچه مشکی در قسمت جلو، درها و عقب وجود دارد.

یک قوز در عرشه عقب وجود دارد که طراحی پشتی را پنهان می کند. تنها قسمت هایی که به وضوح قابل مشاهده هستند، سر اگزوز ذوزنقه ای شکل هستند که در زیر هر گوشه سپر قرار دارند. هیچ یک از چراغ ها جزء مشخصات نمونه تولیدی نیستند.

جاسوسان ما متوجه می شوند که سوراخ های نصب پلاک با مکان عادی یک خودرو در ایالات متحده مطابقت ندارد. مهندسان مجبور شدند سوراخ های جدیدی در صفحه ایجاد کنند تا آن را روی این خودرو قرار دهند. این نشان می دهد که خودرو ممکن است برای ایالات متحده نباشد.

همانطور که جاسوسان ما گمان می کنند، اگر این یک کادیلاک است، ممکن است نام XT3 را نداشته باشد زیرا جنرال موتورز در حال حاضر علامت تجاری برای این نام ندارد.

چیزی که ما را در مورد هویت این خودرو کنجکاو می کند این است که کادیلاک ممکن است تا سال 2030 یک خط تولید تمام الکتریکی داشته باشد. هیچ نشانه ای مبنی بر الکتریکی بودن این مدل وجود ندارد، بنابراین عجیب است که این مدل همزمان با یک سری خودروهای انتشار صفر در حال توسعه است.

طبق شایعات اخیر، کادیلاک اخیرا یک کراس اوور الکتریکی کوچک را به نمایندگی ها نشان داده است. ظاهراً این مدل به اندازه XT4 فعلی بود. احتمالا برنامه محصول، فروش خودروهای الکتریکی و XT4 به طور همزمان برای چند سال بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"