کد خبر: ۶۴۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
گروه بین الملل: کادیلاک با صحنه مسابقه ناآشنا نیست. این برند در مسابقات IMSA حضور داشته و در سال 2021 قهرمان شده است.


گروه بین الملل: کادیلاک با صحنه مسابقه ناآشنا نیست. این برند در مسابقات IMSA حضور داشته و در سال 2021 قهرمان شده است.

به گزارش خبرخودرو، این شرکت در حال دفاع از عنوان قهرمانی برای سال 2022 است و در عین حال به اهداف بلندتری نیز چشم دوخته است. برای رسیدن به آنجا، یک خودروی مسابقه ای جدید مورد نیاز است و ما اکنون در حال بررسی آن هستیم.

این دو عکس تیزر نشان دهنده اولین نگاه ما به ماشین مسابقه بعدی کادیلاک است که از یک سیستم هیبریدی برای رقابت در رده جدید گرند تورینگ پروتوتایپ (GTP) استفاده می کند. این خودرو توسط کادیلاک ریسینگ و دیزاین در حال توسعه است و شرکت سازنده خودروهای مسابقه ای دالارا نیز در این پروژه حضور دارد. این برند لوکس آماده ارائه جزئیاتی در مورد این خودرو در مورد پیشرانه خود نیست، به جز اینکه پکیج موتور جدید کادیلاک با سیستم هیبریدی رایج GTP ترکیب می شود.

کریس میکالاوسکاس، طراح خلاق اصلی بیرونی کادیلاک، گفت در حالی که خودروی مسابقه‌ای جدید مقررات IMSA و ACO را در نظر می ‌گیرد، ویژگی‌ های برند کادیلاک فوراً قابل تشخیص خواهند بود، که بسیاری از آن‌ها امروزه در خودروهای سری V کادیلاک دیده می‌ شوند. این خودرو فرم و عملکرد را به صورت هنرمندانه ای ترکیب می کند تا بر توسعه خودروی مسابقه ای آینده تأثیر بگذارد. عناصر DNA برند کادیلاک، مانند نورپردازی عمودی و تیغه های شناور، در سراسر این خودرو وجود خواهند داشت.

از تصاویر تیزرها، می ‌توانیم شباهت‌ هایی به نمونه اولیه دیتونا کنونی کادیلاک ببینیم که قهرمانی سال گذشته را به دست آورد. پروژه GTP هیجان ‌انگیزتر به نظر می ‌رسد، اما تصویر کامل را در اواخر سال جاری و زمانی که کادیلاک رسماً خودروی جدید را معرفی کرد، دریافت خواهیم کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"