کد خبر: ۶۳۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰
به گزارش خبرخودرو، روز جاری (10 آبان ماه) نشست خبری شرکت بهمن موتور با موضوع« تشریح برنامه های توسعه ای بهمن موتور و بازدید از خطوط تولید» با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت و جمعی از خبرنگاران و عکاسان رسانه ای برگزار شد.


به گزارش خبرخودرو، روز جاری (10 آبان ماه) نشست خبری شرکت بهمن موتور با موضوع« تشریح برنامه های توسعه ای بهمن موتور و بازدید از خطوط تولید» با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت و جمعی از خبرنگاران و عکاسان رسانه ای برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، محمد ضرابیان، مدیرعامل شرکت بهمن موتور در ابتدای این نشست در تشریح برنامه توسعه محصولات این شرکت عنوان کرد: در راستای توسعه محصولات خود چهار محصول را طی ۶ ماه آینده به بازار عرضه خواهیم کرد که یکی از آنها محصول کارگو ون INROADS در حوزه خودروهای تجاری سبک است و تا پایان سال به بازار عرضه خواهد شد. دیگر محصول جدید ما در حوزه خودروهای سواری، سدان RESPECT و در بخش خودروهای SUV 4 محصول است که پس از دیگنیتی و فیدلیتی پرایم، دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی پرستیژ را با قدرت موتور بالاتر به بازار عرضه خواهیم کرد.

وی در خصوص تداوم همکاری های این شرکت با شرکای خارجی خود پس از لغو تحریم ها اظهار داشت: هیچ یک از قراردادهای بهمن موتور با شرکای تجاری خود قطع نشده بلکه فقط به حالت تعلیق در آمده که قطعا پس از رفع تحریم ها مجددا با شرکای خود از جمله مزدا ، گریت وال، هاوال و FAW همکاری خواهیم داشت. همچنین در گروه بهمن همکاری خود با ایسوزو، FAW و سایک مکسوس را ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور همچنین در خصوص عرضه خودرو جی تو ایکس 70 پلاس در گروه بهمن گفت: برای تسریع فعالیت های خود از تمام امکانات موجود در دنیا استفاده خواهیم کرد تا عرضه محصولات خود را سرعت بخشیم همان طور که در فاصله زمانی کوتاهی در اسفند 99 دیگنیتی و خرداد 1400 فیدلیتی عرضه شد. لذا سرعت عرضه و توسعه محصول در مجموعه بهمن بالا است.

ضرابیان در پاسخ به این سوال که آیا افزایش هزینه های حمل و نقل دامن گیر شرکت بهمن موتور نیز شده است، گفت: در ابتدای سال میلادی جاری به دلیل تقاضا بالای حمل و نقل دریایی کشورهای صنعتی دنیا با کمبود کانتینر مواجه شدند و این باعث شد قیمت حمل بار با کانتینر به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند که تاثیر به سزایی بر قیمت تمام شده کالا در سراسر دنیا گذاشته است.

در ادامه این نشست علی پورابراهیم، قائم مقام و عضو هیأت مدیره شرکت بهمن موتور در خصوص وضعیت خودروهای ناقص در شرکت بهمن بیان کرد: گروه بهمن در دوران تحریم ها همچون سایر خودروسازان مشکلاتی داشته اما با توجه به عملکرد مناسبی که در زمینه خرید های خارجی داشتیم خودروهای ناقص گروه بهمن تعداد محدودی است.

وی در خصوص معیارهای کیفیت در شرکت بهمن موتور اذعان داشت: از سال 95 که سهام مجموعه بهمن به بخش خصوصی واگذار شد با مطالعه سیستم های کیفی خودروسازان مطرح دنیا، برنامه ریزی های اساسی برای ایجاد سیستم کیفی مختص بهمن موتور آغاز شد و اکنون حدود دو سال است که سیستمی تحت عنوان سیستم کیفی بهمن در شرکت جاری شده و هر روز در حال ارتقا است.

قائم مقام و عضو هیأت مدیره شرکت بهمن موتور اضافه کرد: به لحاظ زیرساخت های لازم جهت ارتقای کیفی محصولات خود اقداماتی انجام شده که یکی از آنها نصب تجهیزات به روز در خطوط رنگ است که بخش عمده ای از کیفیت ظاهری خودرو را شامل می شود. همچنین آموزشهای لازم به پرسنل بخش کیفی داده شده و تعدادی از پرسنل صاحب نام این حوزه از سایر شرکت های خودروسازی به ما ملحق شدند. بنابراین به جرات می توان گفت محصولات ما نسبت به سایر خودروسازان از کیفیت بالایی برخوردار است. البته ما هیچگاه محصولات خود را بر اساس شرایط بازار نخواهیم سنجید بلکه طبق معیارهای روز دنیا آنها را ارزیابی می کنیم.

لازم به ذکر است که در پایان این نشست از خطوط مونتاژ بدنه فیدلیتی، دیگنیتی و مزدا بازدید شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"