کد خبر: ۶۳۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰
گروه بین الملل: این پیکاپ سایز متوسط در سال 2019 وارد ایالات متحده شد و پس از هشت سال وقفه به بخش بازگشت.


گروه بین الملل: این پیکاپ سایز متوسط در سال 2019 وارد ایالات متحده شد و پس از هشت سال وقفه به بخش بازگشت.

به گزارش خبرخودرو، با این حال، برخی از مردم در حال انتظار آینده برای نسل بعدی هستند، که گزارش ها حاکی از آن است که در ایالات متحده در 2023 به فروش می رسد.

با توجه به انجمن Ranger6G.com، رنجر جدید در سطح جهانی در سال 2023 رونمایی می شود و ابتدا در بازارهایی مانند استرالیا و تایلند عرضه می شود و در همان سال راهی ایالات متحده می شود. از نظر داخلی، این شرکت کامیون جدید را P703 می نامد، با نام P703N که مخصوص ایالات متحده استفاده می شود.

در ادامه گزارش آمده است که فورد طرح نهایی این رنجر نسل بعدی را در سال 2019، درست همانطور که مدل فعلی آغاز شد، نوشته و تولید در 1 مه 2023، در کارخانه مونتاژ میشیگان فورد آغاز می شود. از آنجا، این پیکاپ به نمایندگی ها در 3 ژوئیه 2023 با طول عمر برنامه ریزی شده هشت ساله می رود.

هنوز برای گفتن صحت این گزارش ها خیلی زود است، اما جدول زمانی منطقی است. ناگفته نماند که ما قبلاً شاهد آزمایش رنجر جدید در چندین مکان در سراسر جهان بودیم. نمونه اولیه پلاگین که در جنوب اروپا مشاهده شد - که می دانیم می تواند 362 اسب بخار قدرت داشته باشد - و عکاسان جاسوسی نمونه در حال آزمایش رنجر رپتور با فرمان چپ در نزدیکی دفتر مرکزی فورد در دیربورن را مشاهده کردند.

فورد بیش از 1 میلیارد دلار در تولید رنجر جدید سرمایه گذاری می کند که این شرکت به بیش از 100 بازار جهانی صادر خواهد کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"