کد خبر: ۶۳۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰
گروه بین الملل: فورد به طور رسمی اعلام کرد که برونکو رپتور در راه است.


گروه بین الملل: فورد به طور رسمی اعلام کرد که برونکو رپتور در راه است.

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل فورد، جیم فارلی، یک ویدئوی کوتاه را در حساب توئیتر خود منتشر کرد و برونکو رپتور را مورد تبلیغ قرار داد. این ویدئو اولین نگاه ما به جلوپنجره جدید برونکو را نشان می دهد، که از نام تجاری جسورانه FORD موجود درF-150 رپتور وام گرفته شده است. جلوپنجره همچنین دارای سه چراغ روشن است که نشان می دهد موقعیت گسترده ای دارد.

ما هنوز هیچ نشانه ای در مورد قدرت برونکو رپتور در هنگام عرضه نداریم. با این حال، شایعات زیاد است و آخرین مورد به دو پیشرانه احتمالی اشاره می کند: موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو فورد یا یک موتور 3.5 لیتری توئین توربو. موتور کوچکتر 400 اسب بخار قدرت (298 کیلووات) تولید می کند. موتور V6 بزرگتر قدرت F-150 رپتور را دارد، جایی که 450 اسب بخار (335 کیلو وات) قدرت تولید می کند. فورد قدرت اضافی شاسی بلند را با قابلیت آفرود بیشتر جفت می کند، که به نظر می رسد شامل موقعیت وسیع تری، سیستم تعلیق بالا و لاستیک های پهن است.


ویدئوی تبلیغاتی می گوید برونکو رپتور در سال 2022 منتشر خواهد شد، اگرچه این کمی مبهم است. فورد می تواند سال آینده آن را رونمایی کند و برنامه هایی برای فروش آن تا پایان سال 2023 داشته باشد، که هیجان انگیز خواهد بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"