کد خبر: ۶۳۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
گروه بین الملل: بازگشت فورد برانکو جهان را طوفانی کرده است.


گروه بین الملل: بازگشت فورد برانکو جهان را طوفانی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این یکی از هیجان انگیزترین نسخه های جدید خودرو در دهه گذشته است و فورد سهم خود را در ساخت یک برونکو برای برآوردن نیازهای همه انجام داده است. راز موفقیت برونکو تقسیم بندی بازار آن است.

مالکان می توانند مدل 2 در یا 4 درب را انتخاب کنند. سپس یک گیربکس دستی یا اتوماتیک به همراه دو گزینه موتور مختلف وجود دارد. در بین دو سبک مختلف بدنه، هفت سطح مختلف وجود دارد که از تریم پایه با چرخ های فولادی گرفته تا مدل برتر نسخه اول که دارای هر بسته آپشن قابل تصور است، وجود دارد.

علاوه بر همه این گزینه ها، مشتریان می توانند از بین ده ها گزینه منحصر به فرد کارخانه و چیزی به نام بسته ساسکواچ که شامل چرخ های آفرود، لاستیک های 35 اینچی، بالابر تعلیق، گلگیرهای بزرگتر و نسبت رانندگی نهایی 4.7 است، انتخاب کنند. این بسته در همه محصولات برونکو که محصولات خود را متنوع تر می کنند در دسترس است.

با توجه به ارائه محصولات فعلی فورد، جایی برای یک شاسی بلند درجه یک برونکو وجود دارد. برای مشتریانی که علاقه ای به رانندگی در فضای باز ندارند و به دنبال بسته بندی دقیق تری هستند، برونکو با سقف ثابت یک محصول عالی خواهد بود. این امر به فورد اجازه می دهد تا مشتریان بیشتری را در حین استفاده از پلتفرم موجود جذب کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"