کد خبر: ۶۳۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
گروه بین الملل: تویوتا نسل جدید وانت توندرا را هنوز رونمایی نکرده است، اگرچه اطلاعات زیادی در مورد آن وجود دارد.


گروه بین الملل: تویوتا نسل جدید وانت توندرا را هنوز رونمایی نکرده است، اگرچه اطلاعات زیادی در مورد آن وجود دارد.

به گزارش خبرخودرو، به نظر می رسد توندرا، که با استتار و روکش های ضخیم پوشانده شده است، از جمله سیستم تعلیق عقب ارتقا یافته، یک مدل با تریم محدود است.

چرخ های آن عظیم هستند -احتمالاً واحدهای 22 اینچی- و درپوش آینه کرومی است. وانت همچنین دارای جلوپنجره ای است که هنوز ندیده ایم.

دیدن توندرا در کنار چنین خودروی لوکسی کمی عجیب است، اگرچه این تنها مورد عجیبی نبود که به چشم می خورد. یک مدل TRD Pro استتار شده نیز ظاهر شد و فوردF-150 پاوربوست هیبریدی نیز از نزدیک دنبال شد. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تویوتا نسل بعدی توندرا را با پیشرانه هیبریدی عرضه می کند، بنابراین منطقی است که این شرکت وانت جدید خود را در برابر جدیدترین F-150 هیبریدی مقایسه کند. فورد همچنان پرفروش ترین وانت و خودروی شماره یک در ایالات متحده است.

انتظار می رود که توندرا موتور جدید 3.5 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو با قدرت جدید لندکروز را دریافت کند، که می تواند یکی از دلایل حضور لینکلن در آنجا باشد. فورد به نوییگیتور یک موتور جدید V6 توربوشارژ 450 اسب بخاری (335 کیلووات) برای سال 2018 داد که قدرت F-150 را نیز تامین می کند. تویوتا می تواند دو پیشرانه را با یکدیگر مقایسه کند یا صدا، ارتعاش و سختی (NVH) توندرا را آزمایش کند. ما فقط باید منتظر بمانیم تا تویوتا یک رونمایی رسمی داشته باشد تا همه جزئیات جالب در مورد این وانت را بدانیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"