کد خبر: ۶۳۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
به گزارش خبرخودرو،مدیرعامل ساپکو از تزریق ۱۲۰۰ دُز واکسن به ازای هر ساعت در مرکز مکانیزه واکسیناسیون این مجموعه خبر داد.


به گزارش خبرخودرو،مدیرعامل ساپکو از تزریق ۱۲۰۰ دُز واکسن به ازای هر ساعت در مرکز مکانیزه واکسیناسیون این مجموعه خبر داد.

عادل پیرمحمدی با بیان این که این میزان تا دو هزار دُز در هر ساعت قابل افزایش است گفت: در دو روز گذشته تاکنون ۱۵ هزار نفر از نیروی کار مجموعه‌های خودروسازی و قطعه‌سازی در استان‌های تهران و البرز در این مجموعه دُز اول واکسن خود را دریافت کردند که برنامه داریم تا ۴۰ هزار نفر را در این مجموعه واکسینه کنیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر سایت مکانیزه در مجموعه ساپکو، مرکز واکسیناسیون در مجموعه ایران خودرو نیز تزریق واکسن را برای کارگران خودروسازی انجام می‌دهد، ضمن این که آمادگی داریم سایت واکسیناسیون خودرویی را نیز راه اندازی کنیم.

مدیرعامل ساپکو گفت: در مجموعه مکانیزه واکسیناسیون ساپکو روزانه پنج هزار دُز واکسن تزریق می‌شود که قابل افزایش تا ۱۰ هزار دُز در این مجموعه است و با احتساب سایر مجموعه‌های وابسته قابل افزایش تا ۲۰ هزار دُز در روز است.

پیرمحمدی با بیان این که در این مجموعه تزریق واکسن برای مجموعه‌های خودرویی و قطعه‌سازی استان‌های تهران و البرز انجام می‌شود گفت: برای مجموعه‌های دیگر استان‌ها مانند استان قزوین نیز بنا داریم مرکز مستقلی راه اندازی کنیم که بتوانند روزانه تا ۱۰ هزار دُز واکسن تزریق کنند.

وی افزود: در ابتدای راه‌اندازی این مرکز قدری ازدحام داشتیم، اما با توسعه مرکز هم اکنون روند مراجعه و فرآیند واکسیناسیون عادی است و به سرعت انجام می‌شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"