کد خبر: ۶۲۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۲ تير ۱۴۰۰
گروه بین الملل: این شرکت در حال ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک 50/50 است.


گروه بین الملل: این شرکت در حال ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک 50/50 است.

به گزارش خبرخودرو، به عنوان بخشی از این همکاری، این شرکت ها قصد دارند سال آینده یک مرکز تحقیق و توسعه جدید در سوئد ایجاد کنند. این مرکزقصد تحقیق و توسعه برای ایجاد تخصص در زمینه باتری و توسعه سلول های باتری نسل بعدی برای خودروهای آینده ولوو و پلستار را دارد.

سرمایه گذاری مشترک منجر به ایجاد یک کارخانه جدید در اروپا خواهد شد که می تواند سالانه تا 50 گیگاوات ساعت (GWh) باتری تولید کند. قرار است تولید در سال 2026 آغاز شود و پیشرانه خودرو صرفاً با انرژی سبز تامین خواهد شد. هنوز مکانی مشخص نشده است، اما پیش بینی می شود در این مرکز حدود 3000 نفر مشغول به کار شوند.

ولوو XC60 الکتریکی سال 2026 از راه می رسد(عذاری)

به این نتیجه می رسیم که جانشین الکتریکی پرفروش ترین مدل XC60 ولوو است. در حال حاضر اطلاعات کمی درباره کراس اوور در دست است اما با توجه به اینکه تولید باتری از سال 2026 آغاز می شود،XC60 الکتریکی باید در همان زمان رونمایی و عرضه شود.

ولوو انتظار دارد 50٪ از فروش خودروهای الکتریکی تا سال 2025 انجام شود و قصد دارد تا سال 2030 فقط خودروهای الکتریکی بفروشد. مدیر عامل شرکت ولوو هاکان ساموئلسون خاطرنشان کرد که سرمایه گذاری مشترک به آنها کمک می کند تا این کار را به انجام برسانند و سلول های باتری با کیفیت و پایدارتر برای خودروهای الکتریکی خالص بسازند. وی افزود این مشارکت همچنین به شرکت اجازه می دهد توانایی های توسعه داخلی را تقویت کند.

ولوو XC60 الکتریکی سال 2026 از راه می رسد(عذاری)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"