کد خبر: ۶۲۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
به گزارش خبرخودرو،رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ممنوعیت سفر‌های بین استانی در تعطیلات پیش رو خبر داد.


به گزارش خبرخودرو،رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ممنوعیت سفر‌های بین استانی در تعطیلات پیش رو خبر داد.

سرهنگ ایرج حسین پورگفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و با توجه به شرایط شکننده موجود، سفر‌های مصادف با تعطیلات نیمه خرداد به استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور ممنوع است.

وی زمان اعمال محدودیت تردد را از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد اعلام کرد و افزود: این محدودیت هیچ استثنایی نداشته و تمام رنگ بندی‌ها را شامل می‌شود.

حسین پور گفت: ممنوعیت مسافرت مشمول سفر با سیستم حمل و نقل عمومی (هواپیما و اتوبوس) نمی‌شود و همچنین خودرو‌های عمومی، امدادی، انتظامی، خدماتی و خودرو‌های حمل کالا‌های اساسی، حسب نیاز مجاز به تردد در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان هستند.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری، از عموم هموطنان خواست: همانند گذشته با درک صحیح از شرایط، با پلیس همکاری نموده و از تردد غیرضروری به این استان پرهیز کنند.

حسین پور گفت: علاوه بر فعالسازی دوربین‌های جاده ای، عوامل پلیس راهور و پلیس راه در معیت مامورین انتظامی وضعیت تردد خودرو‌ها را کنترل و مدیریت کرده و در صورت مشاهده تخلف و تردد غیر مجاز، خودرو‌های متخلف برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"