کد خبر: ۶۲۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: تویوتا در حال گسترش سری نایت شید خود است و جدیدترین مدل این خودرو، پریوس است.


گروه بین الملل: تویوتا در حال گسترش سری نایت شید خود است و جدیدترین مدل این خودرو، پریوس است.

به گزارش خبرخودرو، نسخه پریوس نایت شید که با سیستم های FWD و AWD-e موجود است می تواند در رنگ "مشکی متالیک نیمه شب" وجود داشته باشد،. گزینه رنگ سفید و نقره ای نیز وجود دارند. از ویژگی های برجسته خارجی آن می توان به پوشش های مشکی روی چراغ جلو، درپوش آینه، دستگیره درب و آنتن باله کوسه اشاره کرد. این خودرو بر چرخ های آلیاژی پنج پره 17 اینچی سوار می شود.

در قسمت داخلی، صندلی های ردیف جلو گرم شونده و قابل تنظیم برقی با فرمان گرم شده و کنسول مرکزی نیمه براق مشکی، ویژگی های اضافی را در بسته نایت شید ارائه می دهند. همچنین استاندارد سیستم صوتی صفحه نمایش لمسی هفت اینچی و شش بلندگوی JBL با سازگاری اندروید اتو، اپل کارپلی و آمازون الکسا است. از نظر ایمنی، این خودرو با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی فعال و منفعل به عنوان تجهیزات استاندارد ارائه می شود.

رونمایی از تویوتا پریوس نایت شید با ظاهری کاملاً مشکی(عذاری)

مشابه سایر مدل های نایت شید، هیچ تغییری در پیشرانه پریوس ایجاد نشده است. این خودرو همچنان با یک موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر بنزینی همراه با دو موتور ژنراتور نیرو می گیرد.

تویوتا پریوس نایت شید طی چند هفته آینده در بازارهای آمریکا به فروش می رسد اگرچه قیمت ها هنوز مشخص نشده است. همچنین ممکن است به بازارهای اروپا و آسیا راه یابد که در آنها پریوس استاندارد در حال فروش است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"