کد خبر: ۶۲۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: تصاویری از تویوتا لندکروزر مدل 2022بدون هیچ گونه پوشش استتاری منتشر شده است.


گروه بین الملل: تصاویری از تویوتا لندکروزر مدل 2022بدون هیچ گونه پوشش استتاری منتشر شده است.

به گزارش خبرخودرو، ما شاسی بلند سایز بزرگ و تمام طراحی آن را هم در عکس و هم در فیلم دیده ایم. اکنون، آن را بدون هیچ گونه روکش استتاری تماشا کنید.

در این مرحله، تویوتا در پنهان کردن نسخه بعدی شاسی بلند، حداقل در بخش طراحی، مشکل دارد. ما قبلاً رندرهای غیررسمی لندکروزر را بر اساس تصاویر لو رفته مشاهده کرده ایم که باید ایده ای دقیق از ظاهرآن به ما ارائه دهد.

با این حال، مواردی وجود دارد که ما هنوز در مورد شاسی بلند نمی دانیم مانند طراحی کابین آن، اما نقشه های فنی فاش شده از ماه آوریل، ایده مختصری از طرح را به ما ارائه دادند. نکته قابل توجه، انتظار می رود که لندکروزر بعدی صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی شبیه به تبلت را در بالای کنسول مرکزی خود بدست آورد.

یکی دیگر از اطلاعات تأیید نشده، لیست پیشرانه های مورد انتظار برای لندکروزر مدل 2022 است. در این مرحله ، گزارش های مختلف گفته اند که انواع مختلفی از موتورهای چهار و شش سیلندر وجود خواهد داشت ، از جمله یک تنظیم هیبریدی. یک توربو V8 توئین توربو می تواند در مشخصات ظاهری فوق العاده ظاهر شود، که می تواند با لکسوس LX بعدی به اشتراک گذاشته شود. از طرف دیگر، بازارهای دیگر می توانند یک موتور توئین توربو 3.3 لیتری را به جای آن خریداری کنند.

تویوتا لندکروزر بعدی ممکن است در سال 2022 رونمایی شود، اما در حال حاضر این امر غیر رسمی است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"