کد خبر: ۶۱۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: زمان آن فرا رسیده است که نسل بعدی مرسدس بنز SL وارد مرحله بعدی توسعه خود شود.


گروه بین الملل: زمان آن فرا رسیده است که نسل بعدی مرسدس بنز SL وارد مرحله بعدی توسعه خود شود.

به گزارش خبرخودرو، بدیهی است که کار تحقیق و توسعه بسیار پایان یافته است زیرا این نمونه اولیه هنوز دارای روکش استتار است که کل بدنه آن را پوشانده است. با این حال، در مقایسه با خودروهای آزمایشی قبلی، اکنون می توانیم قسمت های بیشتری از جلوی خودرو را ببینیم. در زیر استتار سپر جلو، یک رنگ آبی چشمگیر وجود دارد که به پالت رنگ بدنه محصول نهایی اشاره دارد.

با یک نگاه ممکن است یک SL جدید در دوران کراس اوورها و شاسی بلندها کمی خطرناک به نظر برسد، اما رودستر از مهمترین مدل های تاریخ این برند است. مرسدس برای اطمینان از داشتن محصولی که از سایر محصولات موجود در بازار متمایز است، از بخش عملکردی خود کمک خواهد گرفت. برای اولین بار، آ ام جی به طور مستقیم درگیر روند توسعه خواهد شد و SL جدید بسیاری از اجزای سازنده را با نسل دوم آ ام جی GTآینده به اشتراک می گذارد.

در واقع، هر نسخه از رودستر جدید با نام تجاری آ ام جی به فروش می رسد. حتی پیشرانه پایه 2.0 لیتری نیز با خروجی حدود 400 اسب بخار (298 کیلووات) اعداد چشمگیری را ارائه خواهد داد. یک موتور V8 توئین توربو 4.0 لیتری باید آ ام جی SL63را تأمین کند. البته این هنوز جزئیات اولیه است که هنوز توسط این خودروساز تأیید نشده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"