کد خبر: ۶۱۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: جدیدترین و احتمالاً داغترین مسابقه درگ این هفته از آفریقای جنوبی است.


گروه بین الملل: جدیدترین و احتمالاً داغترین مسابقه درگ این هفته از آفریقای جنوبی است.

به گزارش خبرخودرو، در سمت چپ آئودی RS6 قرار دارد که می توان گفت سریعترین واگن این روزهای جهان است. موتور قدرتمند 4.0 لیتری V8 توئین توربو این خودرو با RS7 مشترک است که هر دو دارای 600 اسب بخار قدرت (447 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور هستند. نیرو از طریق سیستم AWD کواترو و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ می رسد. نیازی به گفتن نیست که کاملاً سریع است.

در مقابل آن، در سمت راست، مرسدس-آ ام جی E63 Sفیس لیفت شده با موتور 4.0 لیتر V8 توئین توربوشارژ خود قرار دارد که 612 اسب بخار قدرت (456 کیلووات) و 626 پوند فوت (850 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. نیرو از طریق یک سیستم 9 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک 4Matic این کمپانی، به هر چهار چرخ می رسد.

این دو خودرو بسیار نزدیک به هم هستند. شتاب 0-62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) کارخانه را به آن اضافه کنید - 3.4 ثانیه برای مرسدس و 3.6 ثانیه برای آئودی. باز هم، این همان چیزی است که خودروسازان می گویند و باید در شرایط عالی به آن برسد.

خوشبختانه شرایط این مسابقه کاملاً مناسب است - بدون باد و بدون باران. زمان واکنش، کشش و قدرت از عوامل تعیین کننده در این مسابقه خواهد بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"